رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته درباره رفع کمبود سرم نمکی در استان قزوین مرحله اول به تعداد ۳ هزار و ۳۶۰ عدد سرم نمکی امروز در بین داروخانه‌های شهر قزوین توزیع شد.
کد خبر: ۹۸۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹ 13 August 2021

طی چند روز گذشته به خاطر افزایش آمار بستری‌های کرونایی سرم نمکی در بسیاری از داروخانه‌های شهر قزوین کمیاب و نایاب شد و به همین خاطر بعد از پیگیری خبرنگاران تسنیم امروز اعلام شد که این مشکل برطرف شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن اعلام خبر یادشده اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته درباره رفع کمبود سرم نمکی در استان قزوین مرحله اول به تعداد 3 هزار و 360 عدد سرم نمکی امروز در بین داروخانه‌های شهر قزوین توزیع شد.

پیمان نامدار اضافه کرد: در ضمن از شنبه (فردا) سرم‌های نمکی در داروخانه‌های شهرها و شهرک‌های اقماری اطراف قزوین توزیع خواهد شد و کمبود سرم در این نقاط و نواحی هم برطرف می‌شود. بنابراین به مردم استان قزوین اعلام می‌کنیم که دیگر نگران تأمین سرم نباشند.

شهروندان قزوینی برای تزریق دوز دوم واکسن به نمایشگاه بین‌المللی نروند

دبیر کمیته واکسیناسیون قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونای استان قزوین در ادامه از توقف فرآیند تزریق دوز دوم واکسن کرونا در روز جمعه (امروز) خبر داد و گفت: از شهروندان‌ قزوینی خواهشمندیم برای تزریق نوبت دوم واکسن کرونا به مجتمع واکسیناسیون کرونا مستقر در نمایشگاه بین‌الملل مراجعه‌ نکنند و نوبت تزریق در نوبت دوم متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نامدار افزود: همچنین تزریق واکسن کرونا برای نوبت اول فقط برای شهروندانی که در سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون وزارت بهداشت‌ ثبت نام کرده و دارای پیامک دعوت ازسر شماره 98100035 هستند، انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بنابراین از کلیه هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم ه هیچ‌عنوان بدون ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت به مراکز واکسیناسیون کووید 19 مراجعه‌ نکنند تا در کوتاه‌ترین مدت زمان ارائه خدمات به شکل مطلوب صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار