کارت زرد به روسای کم کار هیئت‌های ورزشی البرز
خبرهای رسیده حاکی از آن است که عالی‌ترین مسئول ورزشی در استان البرز، دامنه انتقادهای خود را از مدیران کم کار هیئت‌های ورزشی بزرگ‌تر کرده و اینبار کارکنان این هیئت‌ها را نیز مورد انتقاد قرار داده است.
کد خبر: ۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵ 03 March 2015
به گزارش تابناک – البرز: عملکرد هیئت‌های ورزشی فعال در البرز مورد انتقاد مدیر کل اداره ورزش و جوانان این استان قرار گرفته است.
رضا گل محمدی حدود 2 ماه قبل به هیئت‌های کم‌کار هشدار داد "در صورت عدم کارآیی مناسب ابتدا کارت زرد و متعاقباً در صورت تکرار اخراج خواهند شد."
وی همچنین وعده داده بود که با ایجاد یک کارگروه ماهر و انجام نظارت دقیق، روسای کم‌کار و همچنین فعال هیات‌های ورزشی استان شناسایی خواهند شد.
این مسئول به صراحت تاکید کرده بود که هیئت‌هایی که نتوانند بازخورد خوبی از فعالیت‌های خود نشان دهند و کارشناسان تشخیص دهند عملکرد آنها ضعیف بوده، ابتدا کارت زرد و در ادامه با حفظ روند کم‌کاری کارت قرمز خواهند گرفت.
خبرهای رسیده حاکی از آن است که عالی‌ترین مسئول ورزشی در استان البرز، دامنه انتقادهای خود را از مدیران کم کار هیئت‌های ورزشی بزرگ‌تر کرده و اینبار کارکنان این هیئت‌ها را نیز مورد انتقاد قرار داده است.
گل‌محمدی در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش روستایی با تاکید بر اینکه در امر ورزش باید نگاه فراگیر و توسعه‌ای داشته باشیم، خاطرنشان کرد: این مهم از جمله سیاست‌های وزارت ورزش، فدراسیون‌ها و اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز است.
وی با بیان اینکه کارکرد هیئت‌های ورزشی استان البرز نسبت به سایر مناطق از اهمیت بیشتری برخوردار است، تصریح کرد: سطح کارشناسی نیرو‌های اداره‌ کل ورزش البرز با استاندارد کشوری فاصله دارد.
گل‌محمدی با تاکید بر اینکه در سال آینده ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی به شدت افزایش پیدا می‌کند، گفت: به دلیل وجود بخش ضعیف ساختاری باید خلا‌ء‌های خود را با تلاش هیئت‌های ورزشی جبران کنیم.
وی با اشاره به اینکه فعالیت نیروهای کارشناسی به گونه‌ای است که بتوانند هیئت‌ها را یاری کنند، اظهار داشت: به دلیل نوپا بودن استان و اینکه در بخش ساختاری ضعیف هستیم هیئت‌های ورزشی استان باید با ارزیابی مناسب و مطابق با تقویم ورزشی خود فعالیت داشته باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار