مشکل موجود یک واقعیت است و فرار از آن برای مسئولین امکان پذیر نیست لذا تصمیم گیری سریعتر با رعایت جوانب بهترین تصمیم خواهد بود.
کد خبر: ۹۸۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ 14 August 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، لحظاتی قبل تعداد معدودی از شهروندان یاسوجی که خود را نماینده تعدادی از معترضان به وضعیت مبهم شورای شهر یاسوج معرفی می کردند، جلوی ساختمان دولت استانداری تجمع و خواستار پاسخگویی مسئولین برای وضعیت موجود شدند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، متاسفانه وضعیت مبهم ایجاد شده در خصوص ۴ نفر از اعضای شورای شهرهای یاسوج، سیسخت و دهدشت باعث ایجاد شرایطی شده است که نیازمند تدبیر سریع ضمن لحاظ قانون است.
یکی از ویژگی‌های بارز استان هایی مانند کهگیلویه و بویراحمد، پررنگ بودن مسائل قومی و قبیله ای در همه حوزه ها حتی حوزه های سیاسی است که در این خصوص همیشه لازمه مدیریت بر این مناطق تصمیم گیری با لحاظ قانون، تدبیر و توجه به همه جوانب است لذا به نظر می رسد تصمیم گیری سریع و قاطع با در نظر گرفتن شرایط گفته شده در بالا می تواند جلوی هر پیش امد ناخواسته و یا حتی مدیریت شده بعدی را بگیرد.
بنابراین مشکل موجود یک واقعیت است و فرار از آن برای مسئولین امکان پذیر نیست لذا تصمیم گیری سریعتر با رعایت جوانب ،  بهترین تصمیم خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار