تابناک-استاندار هرمزگان از تامین 19 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 1399 در هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 15 August 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛دکتر فریدون همتی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان، عنوان کرد: 19 میلیارد تومان برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 1399 در هرمزگان، تامین اعتبار شده است که به سرعت به این عزیزان پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اختصاص 173 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت و تکمیل پروژه‌های راه‌ روستایی در استان هرمزگان، ادامه داد: با استفاده از این اعتبارات باید پروژه‌های در حال اجرا به نتیجه برسند.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به اعتبارات آب روستایی، افزود: با استفاده از منابع اعتباری که ابلاغ می‌شود، پروژه‌های نیمه‌تمام دارای اولویت و با پیشرفت فیزیکی بالا، باید تکمیل شوند.

همتی همچنین با اشاره به بررسی طرح تفصیلی شهر حاجی‌آباد در این نشست، تصریح کرد: با توجه به ارائه گزارش توسط مشاور و مطرح شدن نظرات فرماندار، شهردار، شورای اسلامی شهر، معاونت عمرانی استانداری و کمیسیون ماده پنج و اختلاف نظرهایی که در خصوص این طرح وجود داشت، طرح به کمیته مربوطه باز می گردد تا اختلاف نظرها با کارشناسی رفع و بار دیگر این طرح در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مطرح و تصویب خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار