جانشین رئيس و سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان اعلام کرد:
تابناک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جانشین رئيس و سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان از آغاز اعمال ممنوعیت تردد و سفر از ظهر یکشنبه ۲۴ مرداد همزمان با سراسر کشور در هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴ 15 August 2021

به گزارش تابناک از  هرمزگان؛ دکتر علی رئوفی با تسلیت ایام عزاداری شهادت حضرت امام حسین "علیه السلام" در تشریح اعمال محدودیت ها و تعطیلی ها در استان هرمزگان، عنوان کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا همزمان با سراسر کشور، ممنوعیت تردد و سفر از ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه ۲۴ مرداد در هرمزگان آغاز شده است و تردد بین شهری نیز در این ایام ممنوع می باشد‌.

وی ادامه داد: تعطیلی ها نیز از دوشنبه ۲۵ مرداد ماه آغاز و به مدت شش روز تا شنبه ۳۰ مرداد ادامه خواهد داشت و در این مدت کلیه ادارات، بانک ها، اصناف و مشاغل بخش خصوصی تعطیل هستند و تمامی کسب و کارهای غیرضروری در هرمزگان طی این شش روز، تعطیل خواهند بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: در این ایام مشاغل ضروری از جمله نیروهای نظامی و انتظامی، سازمان های آب و برق و گروه شغلی سطح یک فعال هستند.

رئوفی تصریح کرد: در این تعطیلات اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا، فرمانداران، بخشداران و دهیاران در آماده باش کامل هستند.

جانشین رئیس و سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان خاطرنشان کرد: از مردم شریف استان هرمزگان تقاضا داریم، برای جلوگیری از ابتلا به ویروس و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، به جز مواقع ضروری از منزل خارج نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار