برای اولین بار در هرمزگان و به عنوان ششمین نفر در کشور با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایران حمید میرزاده، سلاله سلیمی عضو هیئت علمی دانشگاه جاسک به سمت سرپرست واحد این شهرستان معرفی و منصوب شد.
کد خبر: ۹۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹ 21 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از ایسنا، مهدی باقری در مراسم تکریم و معارفه رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسک، اظهار کرد: بدون تردید دستاوردهای انقلاب اسلامی  مرهون رشادت ها وجانفشانی های است که در طول سال های دفاع مقدس صورت گرفت و با ارزش آفرینی  خود جایگاه نظام و انقلاب را استحکام بخشیدند و درس ایستادگی و شهادت را به ما به ارمغان آوردند.
 
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از دستاورد های انقلاب اسلامی است و امروز این دانشگاه در هرمزگان با 18 واحد و مرکز و بالغ بر 44 هزار نفر دانشجو در مقاطع مختلف نقش بسزایی در حوزه تعلیم و تربیت استان  ایفا می کند.
 
این مسوول با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با ورود خود به مناطق کمتر توسعه یافته در کشور، رشد و تعالی را به دنبال داشته است، گفت: راه اندازی و ایجاد رشته های مختلف در واحد جاسک در راستای منابع و ظرفیت های این شهرستان بوده که تا کنون رضایت مندی مردم این منطقه از استان هرمزگان به همراه آورده است.
 
باقری افزود: جاسک با وجود قطب اقتصادی و قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی مناسب و هم جوار بودن با دریای عمان این توانایی را دارد تا بتوانند با ایجاد و راه اندازی رشته های تحصیلات تکمیلی در آینده نزدیک به یکی از واحدهای بزرگ و جامع استان تبدیل شود.
 
در ادامه امام جمعه شهرستان جاسک در این نشست با اعلام رضایت از نوع حرکت دانشگاه آزاد  اسلامی در بندر جاسک گفت: بدون شک دانشگاه آزاد اسلامی در کشور منشا خیر و برکت بوده و حمایت و حفظ آن در جامعه آبادانی و پیشرفت به دنبال دارد.
 
حجت السلام و المسلمین جواد  غلامی از جهل و حسد به عنوان دو آفت بزرگ در زندگی بشر یاد کرد و گفت: علم و آگاهی همواره از واجبات و نیاز های حیاتی انسان ها بوده و توسعه و گسترش دامنه فعالیت های آن جامعه و کشور را در رسیدن به اهداف بلند خود رهنمود می سازد.
 
در پایان این مراسم باقری از زحمات رامین تفضلی در طول تصدی سرپرست واحد جاسک قدر دانی کرد و با ابلاغ حکم رییس دانشگاه آزاد اسلامی سلاله سلیمی عضو هیات علمی دانشگاه  را به عنوان رییس جدید واحد جاسک منصوب کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار