عبادالله کنجوریان در گفتگو با تابناک:
فرماندار هرسین گفت: به علت نشت گاز در یک منزل مسکونی در هرسین انفجار رخ داده و متاسفانه یکی از فرزندان خردسال خانواده فوت و دو نفر نیز بدحال هستند.
کد خبر: ۹۸۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ 19 August 2021

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: متاسفانه به دلیل فرسودگی شبکه خانگی و بی احتیاطی در خانه مسکونی در محله تازه آباد یک خانواده به همراه فرزندانش از منزل خارج و هنگاهی که باز می گردند، اجاق گاز را روشن میکنند به علت نشت گاز انفجار رخ داده و متاسفانه یکی از فرزندان خردسال خانواده فوت و دو نفر نیز بدحال هستند که قرار شده یکی از مسدومین به تهران اعزام و نفرات دیگر در بیمارستان امام خمینی کرمانشاه تحت مراقبت هستند.

وی در خصوص موج پنجم کرونا بیان کرد: وضعیت کرونا در کل کشوربه علت پیک پنجم به شدت نگران کننده شده و متاسفانه میزان شیوع نوع دلتا کرونا ۴٠ برابر انواع دیگر است.

فرماندار هرسین تصریح کرد: مردم رعایت کنند به خصوص در ایام محرم، در این ایام تدابیر لازم بر اساس دستورالعمل های بهداشتی که از طرف ستاد کرونای کشور و وزارت بهداشت اعلام شده،هیئت های عزاداری در مکان های سرباز برگزار شوند و علاوه بر آن نباید هیچ گونه گردشی در سطح شهر یا مناطق مختلف داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: به لطف خدا تا امروز طبق بازدید های صورت گرفته در شبانه روز گذشته، این موضوع توسط مردم عزیز و مدیران هیئت ها رعایت شده است اما با این وجود مردم باید از دستورالعمل های بهداشتی پیروی کنند و به صورت ۱٠٠ درصدی از ماسک استفاده کنند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

کنجوریان متذکر شد: لازم به ذکر است تدابیر خاصی در سطح شهرستان اندیشیده شده، بیماران کرونایی در بیمارستان شهدای هرسین تحت مداوا هستند و فعلا نیازی به مرکز دوم برای بستریهای کرونایی نداریم اما آمادگی کامل داریم که مرکز جدید را با حدود ۳٠ تخت تجهیز کنیم.

وی در پایان گفت: در خصوص واکسیناسیون در شهرستان هرسین از نظر سایر شهرستان ها در اولویت قرار داریم و طبق اخرین آمار حدود۱۸ هزار دز واکسن مرحله ی اول تزریق شده و تقریبا برای ۶ هزار نفر دز دوم نیز تزریق شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار