نماینده ولی فقیه در هرمزگان:
تابناک-نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از استاندار هرمزگان، رئيس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان و مجموعه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان برای ابتکار بسیار ارزشمند راه‌اندازی بیمارستان ویژه بستری و درمان بیماران مبتلا به کرونا، تشکر وقدردانی کرد.
کد خبر: ۹۸۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ 22 August 2021

به گزارش خبرنگار تابناک  هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در این آیین از دکتر همتی استاندار هرمزگان، دکتر فرشیدی رئيس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان و مجموعه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان برای ابتکار بسیار ارزشمند راه‌اندازی بیمارستان ویژه بستری و درمان بیماران مبتلا به کرونا، تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: این اقدام می‌تواند برای استان های دیگر نیز الگو باشد و استان هرمزگان با کار مبتکرانه و خلاقانه در این زمینه پیشگام شد.

وی ادامه داد: فضای خوبی در این محل برای ایجاد بیمارستان ویژه بستری و درمان بیماران مبتلا به کرونا طراحی و موجب افزایش ظرفیت درمانی و رفع دغدغه و نگرانی ها شده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تاکید کرد: با این وجود مردم باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، به پیشگیری و کاهش شیوع بیماری کرونا در هرمزگان، کمک کنند.

شایان ذکر است؛ بیمارستان ویژه بستری و درمان بیماران مبتلا به کرونا با دستور دکتر همتی استاندار هرمزگان و در کمتر از دو هفته، با تلاش معاونت عمرانی و مدیریت بحران استانداری هرمزگان و سایر دستگاه‌های اجرایی، در محل نمایشگاه بین‌المللی بندرعباس راه‌اندازی، تجهیز و تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار