مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام بر ضرورت سرمایه‌گذاری بانک گردشگری در ایلام تاکید کرد.
کد خبر: ۹۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴ 22 September 2015
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام بر ضرورت سرمایه‌گذاری بانک گردشگری در ایلام تاکید کرد.
به گزارش تابناک ایلام،عبدالمالک شنبه‌زاده  در جلسه نشست مشترک بانک گردشگری و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام اظهار داشت: با توجه به ماهیت و رسالت بانک گردشگری باید تعامل بیشتری بین این دو دستگاه ایجاد شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: وارد شدن بانک گردشگری به صورت ویژه جهت همکاری و دریافت اعتبار لازم در حوزه گردشگری و تسریع در انجام پروژه‌های گردشگری در زیرساخت‌های گردشگری ضرورت دارد.

شنبه‌زاده افزود: برای معرفی جاذبه‌های استان عکس‌هایی از بناهای تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و توریستی و طرح‌های ویژه صنایع دستی بر روی کارت‌های هدیه و عضو شتاب بانک گردشگری چاپ شود.

وی با استقبال از برگزاری جلسات مشترک با بانک گردشگری اظهار داشت: در این جلسات با دریافت نقطه نظرات، موارد مورد نظر طرفین پیگیری می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: چنانچه فرد سرمایه‌گذاری تمایل داشته باشد بانک گردشگری می‌تواند در طرح‌های حوزه گردشگری سرمایه‌گذاری کند و با توجه به اعتبارات موجود در بانک مذکور، تسهیلاتی را با سود مناسب به صورت ویژه در اختیار متقاضیان قرار دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار