تابناک-ششمین دوره معاینات ادواری کارکنان شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در بندر شهید رجایی از اول شهریور ماه آغاز شده و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۹۸۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ 24 August 2021

به گزارش خبرنگارتابناک هرمزگان، ایرج فقیری رئیس ناحیه جنوب شرق شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سينا با اعلام این خبر گفت:در این دوره از معاینات تست های پاراکلینیکی شامل تست اودیومتری (سنجش میزان شنوایی) ،تست اپتومتری (سنجش وضعیت بینایی)، معاینات وضعیت سلامت عمومی کارکنان توسط پزشک عمومی طب کار مورد پایش قرار گرفته و همچنین آزمایشات کلینیکی نیز از جمله آزمایش جامع خون شامل CBS و FBS آنزیم های کبدی و کلیوی ، چربی خون ، میزان کلسترول و ... از کارکنان به عمل می آید .

فقیری بیان کرد، هدف از انجام‌ این معاینات را تشخیص زود رس بیماری ها و عوارض ناشی از کار، درمان به موقع و جلو گیری از بیماری های شغلی، پیشنهاد برای تغییر شغل و یا محدود ساختن کار کارگران بیمار، جلوگیری از انتقال و پخش بیماری های واگیردار، پیشگیری از بروز بیماری های حرفه ای در افرادی که کار همانند دارند، بررسی اثرات عوامل زیان آور محیط کار بر روی کارگران، ارزشیابی روش های پیشگیری و ایمنی ،عنوان نمود و اضافه کرد:در این دوره از معاینات برای اولین بار،آنالیز شاخص توده بدنی(BMI) کارکنان با استفاده از دستگاه مخصوص تست توده بدنی انجام می گیرد .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار