تابناک- در ششمین جلسه این شورا، هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی شورا برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰ 24 August 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،در این جلسه اعضای کمیسیون برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری برای انتخاب رییس و نائب رییس رای گیری کردند که پس از رای گیری سید محمد رضا موسوی رئیس و حسن سالاری بعنوان نایب رییس کمیسیون انتخاب شدند.

 

شایان ذکراست که یعقوب دبیری نژاد، عیسی عباسی، اسماعیل بواشه، حسن سالاری و سید محمد رضا موسوی اعضای این کمیسیون هستند.

 

در ادامه این جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرعباس برای انتخاب رییس و نایب رییس کمیسیون وارد مرحله انتخابات شدند که پس از رای گیری حسن سالاری به عنوان رئیس و احمد کناری‌نژاد به عنوان نایب رییس کمیسیون انتخاب شدند.

 

همچنین حسن سالاری، احمد کناری‌نژاد، اسماعیل بواشه، اسماعیل رئیسی حسنلنگی و حجت الاسلام و المسلمین احمد عامری سیاهویی اعضای این کمیسیون هستند.

 

در ادامه این جلسه اعضای کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر بندرعباس برای انتخاب رییس و نایب رییس کمیسیون وارد مرحله انتخابات شدند که پس از رای گیری حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا حیدری سراجی رییس، اسماعیل رئیسی حسنلنگی به عنوان نایب رییس کمیسیون انتخاب شدند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا حیدری سراجی، عیسی عباسی، اسماعیل بواشه، اسماعیل رئیسی و

خانم فاطمه جراره اعضای پنج نفره این کمیسیون هستند.

 

در ادامه جلسه اعضای کمیسیون نظارت، ارزیابی و حقوقی شورای اسلامی شهر بندرعباس برای انتخاب رئیس و نایب رییس کمیسیون رای گیری کردند که در نهایت خانم فریده عامری رئیس و عیسی عباسی به عنوان نایب رییس کمیسیون انتخاب شدند. 

 گفتنی است که یعقوب دبیری نژاد، عیسی عباسی، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عامری، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا حیدری سراجی و فریده عامری اعضای این کمیسیون هستند.

 

در ادامه جلسه اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر بندرعباس برای انتخاب رییس و نایب رئیس کمیسیون رای گیری کردند که در نهایت اسماعیل بواشه بعنوان رئیس و اسماعیل رئیسی حسنلنگی نایب رییس کمیسیون انتخاب شدند.

گفتنی است که حجت الاسلام و المسلمین حیدری سراجی، احمد کناری‌نژاد، اسماعیل رئیسی، اسماعیل بواشه و فریده عامری اعضای 5 نفره این کمیسیون هستند.

 

در ادامه جلسه اعضای کمیسیون سلامت، بهداشت و خدمات شهری شورای شهر بندرعباس برای انتخاب رییس و نایب رییس وارد مرحله انتخابات شدند که پس از رای گیری احمد کناری‌نژاد به عنوان رئیس و اسماعیل رئیسی حسنلنگی نایب رییس کمیسیون انتخاب شدند.

 

اسماعیل رئیسی، احمد کناری‌نژاد، حسن سالاری، سید محمد رضا موسوی و خانم فریده عامری اعضای این کمیسیون هستند.

 

در نهایت آخرین رای گیری، اعضای کمیسیون بانوان شورای شهر بندرعباس برای انتخاب رییس و نایب رییس انجام شد که پس از رای گیری خانم فریده عامری بعنوان رئیس و سید محمد رضا موسوی به عنوان نایب رییس کمیسیون انتخاب شدند.

 

گفتنی است که خانم فاطمه جراره، خانم فریده عامری، احمد کناری‌نژاد، حسن سالاری و سید محمد رضا موسوی اعضای پنج نفره این کمیسیون هستند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار