تابناک- رئيس ستاد انتخاباتي دكتر محسن رضايي در سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در استان هرمزگان طي پيامي انتصاب دكتر رضايي به مناصب دولتي تبريك گفت.
کد خبر: ۹۸۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶ 26 August 2021

پيام تبريك حسن مريدي زاده به مناسبت انتصاب دكتر محسن رضايي به سه منصب مهم دولتي

به گزارش تابناک از هرمزگان حسن مريدي زاده رئيس ستاد انتخاباتي محسن رضايي در سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در استان هرمزگان در پيامي به دكتر رضايي نوشت: 

 

باسمه تعالی

 

دانشمند برجسته جناب آقای دکتر محسن رضایی

 

سلام علیکم

 

انقلاب شکوهمند اسلامی در حالی چله اول پیروزی خود را پشت سر گذاشت و قدم به دهه پنجم حیات خود نهاد که اگرچه دشمنان قسم خورده اش گمانهای باطلی در سر داشتند اما دوستان و علاقمندانش در سراسر جهان امیدوارانه آنرا در گذر از چالشها و بدست آوردن پیشرفتهای خیره کننده همواره سربلند دیده اند و امید به شکوفایی هر چه بیشتر آن دارند.

در چنین نقطه عطفی، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی با صدور " بیانیه گام دوم انقلاب" برای ادامه این راه روشن به تبیین دستاوردهای چهار دهه گذشته پرداخته اند و توصیه های اساسی به منظور جهاد بزرگ برای ایجاد تمدن نوین ایرانی – اسلامی ارائه فرموده اند.

 

بی شک پیمودن این راه نیازمند مجاهدت و اخلاص همه کسانی است که سراسر عمر و زندگی خود را وقف بالندگی و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن نموده اند و در طی این طریق همواره نستوه و خستگی ناپذیر بر پیمانی که بسته اند استوار و پابرجا مانده اند. اکنون عرصه دیگری از جهاد و مقاومت پیش روست همچنان که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرموده اند: کار اساسی، مصون سازی اقتصاد کشور از آسیب دیدن از تحریمهاست. امروز مساله و اولویت اصلی کشور مسایل اقتصادی و رفع معضلات معیشتی مردم است که معظم له بارها با عنوان اقتصاد مقاومتی مطرح نموده اند.

 

انتصاب بجا و شایسته جنابعالی به عنوان "معاونت اقتصادی رئیس جمهور محترم "،"دبیر شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا" و "دبیر ستاد اقتصادی دولت " که نشان از تجربه، دانش، دانایی، توانایی و برنامه جامع جنابعالی برای پیروزی در میدان نبرد نابرابر دشمنان مردم ایران است، بارقه های امید را در دل همه ایرانیان شعله ور ساخت.

جا دارد مراتب سپاس و قدردانی از حسن اعتماد ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب حجه الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم رئیسی به جنابعالی و برنامه های ارائه شده را اعلام نماییم.

استان هرمزگان بعنوان پایتخت اقتصادی کشور برغم ظرفیتهای متعدد در حوزه اقتصاد دریا محور، ذخایر معدنی و نفت و گاز، وجود مناطق آزاد تجاری و صنعتی در کیش، قشم ، بندرعباس و پارسیان، سواحل مکران، همجواری با خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان، وجود بندرگاههای متعدد، قرار گرفتن در کریدور ارتباط زمینی، ریلی، دریایی و هوایی، قابلیتهای گردشگری و ... از توزیع نابرابر ثروت و قدرت رنج می برد. اکنون همچون همه مردم ایران، مردم این دیار نیز که همواره در دفاع از نظام مقدس اسلامی و آرمانهای والای آن جانفشانی کرده اند، به تحقق برنامه های اقتصادی جنابعالی در دولت سیزدهم دلبسته و امیدوارند گامهای جدی و اساسی در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی و تحول اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام عظمای ولایت برداشته شود.

 

امید است در پرتوالطاف خداوند متعال، توجهات حضرت بقیه الله الاعظم( ارواحنا فداه) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) شاهد تحقق ایران قوی اقتصادی در کنار دیگر دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس اسلامی ایران باشیم و دولت مردمی ایران قوی در همه عرصه های داخلی و بین المللی خوش بدرخشد.( و من الله التوفیق و علیه التکلان)

 

حسن مریدی زاده

استان هرمزگان

چهارم شهریور ماه 1400

پيام تبريك حسن مريدي زاده به مناسبت انتصاب دكتر محسن رضايي به سه منصب مهم دولتي

انتهاي پيام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار