تابناك-رئيس ستاد دكتر محسن رضايي در استان هرمزگان طي پيامي منصب جديد سردار احمد وحيدي به عنوان وزرير كشور را تبريك گفت .
کد خبر: ۹۸۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱ 26 August 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان، حسن مريدي زاده رييس ستاد انتخاباتي دكتر محسن رضايي در استان هرمزگان طي پيامي سمت جديد سردار احمد وحيدي به وزارت کشور از سوی ریاست محترم جمهور را تبريك گفت.

 

 

متن پيام به شرح ذيل است:

 

 

باسمه تعالی

 

همرزم گرامی، برادر رزمنده سرداراحمد وحیدی

 

سلام علیکم

 

حسن انتخاب بجا و شایسته جنابعالی به مقام عالی وزارت کشور از سوی ریاست محترم جمهوری و رای اعتماد نمایندگان محترم مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی را خدمت حضرتعالی که از یادگاران دوره دفاع مقدس می باشید، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. 

 

تجارب حضور ارزشمند جنابعالی در میدانهای مختلف انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سمتهای مدیریتی پس از آن بخوبی نشان دهنده توانایی و اشراف نسبت به مسائل داخلی کشور بخصوص استانهای مرزی و اهمیت و جایگاه آنها در حفظ امنیت مرزهای کشور و همچنین انتصاب استانداران ولایی و انقلابی بعنوان نماینده عالی دولت در استانها می باشد. 

 

رجاء واثق دارم راهبردهای جنابعالی که نشات گرفته از مدیریت جهادی و انقلابی، کارآمدی، تعهد، تجارب ارزنده در مسئولیتهای مختلف و وفاداری به آرمانهای والای انقلاب اسلامی و تبعیت از اوامر داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است می تواند امید بخش برای آحاد ملت سرافراز ایران اسلامی باشد. 

 

توفیقات روز افزون جنابعالی در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحقق منویات مقام عظمای ولایت و خدمت رسانی به مردم سربلند ایران را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

 

حسن مریدی زاده

رییس ستاد انتخاباتی دکتر محسن رصایی در استان هرمزگان

4 شهریورماه 1400

پيام تبريك حسن مريدي زاده در پي انتصاب سردار احمد وحيدي به سمت وزرات كشور

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار