تابناک- مریم پاسالار، مدیر پایگاه خبری و تحلیلی تابناک دراستان هرمزگان؛ انتصاب دکتر اسماعیل زارعی کوشا به عنوان مشاور وزیر و سرپرست مدیر کل حوزه وزارتی، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۸۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸ 28 August 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، دكتر مريم پاسالار به مناسبت انتصاب دکتر اسماعیل زارعی کوشا به عنوان مشاور وزیر و سرپرست مدیر کل حوزه وزارتی، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را در پيامي انتصاب ايشان را به منصب مهم دولتي را تبريك گفت.
متن پیام تبریک به شرح زیر است:
بسمه تعالی

اندیشمند گرامی جناب آقای دکتر اسماعیل زارعی کوشا

سلام علیکم

مایه خرسندی است انتصاب جنابعالی که بحمداللّه دارای صبغه جهادی و تجارب گران سنگ در عرصه‌های گوناگون خدمت به نظام مقدس اسلامی و ملت شریف ایران وهم دارای ابتکار عمل در بخش‌های مختلف که نشان دادید و ثابت کردید که هم دلسوز و علاقه مندید و هم توانا هستید.
حسن اعتماد صادقانه وزیر محترم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران به جنابعالی نشانه روشنی از عنایات حضرت باری‌تعالی است که در ایفای این مسئولیت و تداوم حرکت‌ها و اقدامات بالنده ی جنابعالی و حفظ دستاوردهای انقلاب همواره یار و مددکار آن برادر گرامی خواهد بود.

اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداللّه الحسین (ع) انتصاب شایسته جنابعالی به سمت «مشاور وزیر و سرپرست مدیر کل حوزه وزارتی، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی» را صمیمانه تبریک گفته و از پیشگاه حضرت حق تعالی سلامتی و توفیق پیوسته جنابعالی را در تحقق آرمان‌های توحیدی نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) مسئلت دارم.

من الله ..توفیق

مريم پاسالار
مدیر پايگاه خبري و تحليلي تابناك در استان هرمزگان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار