فرمانده دوران دفاع مقدس و تحلیل گر سیاسی در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد
حبیبی : همه جریانات سیاسی همسو و غیر همسو با دولت باید تلاش کنند به جای پرداختن به برخی مسائل بی ارزش سیاسی یا قومیتی ، گام های اساسی در راستای توسعه متوازن استان بردارند چرا که اعتقاد دارم شرایط فعلی و حضور دکتر رضایی در کابینه ، بهترین فرصت برای جهشی اساسی در وضعیت توسعه ای استان است .
کد خبر: ۹۸۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰ 28 August 2021

فرمانده دوران دفاع مقدس ، انتصاب دکتر رضایی به عنوان معاون اقتصادی رئیس جمهور را اقدامی مهم ارزیابی کرد و گفت : یکی از مشکلات مهم و اساسی کشور که بر همه حوزه ها اثر مستقیم گذاشته است ، مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی است .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ پاسدار علی اصغر حبیبی افزود : انتخاب محسن رضایی نشان دهنده درک کامل شرایط فعلی کشور از طرف رئیس جمهور است چرا که بی شک یکی از نخبگان اقتصادی و دارای برنامه برای برون رفت از وضعیت فعلی ، آقای رضایی است .
حبیبی گفت : اکنون که کابینه رای اعتماد با آرای بالا از مجلس گرفته است و دکتر رضایی هم با داشتن دانش و برنامه های کاربردی اقتصادی به جمع دولت پیوسته ، از طرف دیگر دو قوه قضایی و مقننه هم آمادگی و انگیزه بسیار بالا برای هر گونه همکاری با دولت را دارند ، شرایط بسیار خوبی برای تحقق شعارهای انتخاباتی مهیا است و باید امیدوار به بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم باشیم.
عضو شورای راهبردی ستاد انتخاباتی محسن رضایی ، افزود : اکنون دولتمردان باید بدانند که مردم منتظر اقدامات جهادی و پیگیری مصرانه تحقق شعارهای انتخاباتی داده شده هستند ، لذا مسئولان باید از این موقعیت ایجاد شده برای رفع مشکلات نهایت تلاش را داشته باشند. ضمن اینکه مردم هم با اعتماد به برنامه های دولت ، همکاری لازم را با دولتمردان داشته باشند.
حبیبی گفت : انتصاب دکتر رضایی با عناوین مهم "معاون اقتصادي رئيس جمهور ، دبير شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران قوا و دبير ستاد اقتصادي دولت " ، نشان از درک بالای آیت الله رئیسی از وضعیت موجود کشور و لزوم بهره گیری از توان نخبگانی اقتصادی همچون دکتر رضایی است .
این تحلیل گر سیاسی ادامه داد : دکتر رضایی ضمن داشتن دانش بالا در حوزه اقتصادی ، تجربیات بسیار ارزشمندی برای مدیریت در شرایط سخت را دارد لذا بسیار امیدوار هستیم که شرایط کلی کشور طی زمانبندی معین ، تغییرات مثبت ملموسی داشته باشد .
حبیبی گفت : در شرایط فعلی نمایندگان استان هم با توجه به اشراف بر برنامه ها و نقشی که در تایید صلاحیت وزرای دولت داشته اند ، می توانند با هماهنگی با مدیران انتصابی دولت جدید ، گامی موثر در توسعه هر چه بهتر استان بردارند .
وی افزود : با توجه به این نکته که برنامه های دکتر رضایی و آیت الله رئیسی در زمان تبلیغات انتخاباتی نشان می دهد که اساس برنامه های هر دو مبتنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت های داخلی ، تعامل عزتمند و سازنده با دنیا ، توجه ویژه به افزایش تولید داخلی و از همه مهمتر دادن اختیارات به استان ها است لذا همه مسئولان استان چه نمایندگان مجلس چه مدیران قضایی و چه مدیران اجرایی ، همه باید در راستای برنامه های دولت هماهنگی کامل داشته باشند .
حبیبی در پایان گفت : اضافه شدن دکتر رضایی به دولت نوید بخش تغییرات اساسی در وضعیت کشور است ضمن اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد ، همه جریانات سیاسی همسو و غیر همسو با دولت باید تلاش کنند به جای پرداختن به برخی مسائل بی ارزش سیاسی یا قومیتی ، گام های اساسی در راستای توسعه متوازن استان بردارند چرا که اعتقاد دارم شرایط فعلی و حضور دکتر رضایی در کابینه ، بهترین فرصت برای جهشی اساسی در وضعیت توسعه ای استان است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار