تابناک-گروه استان ها- هرمزگان – فرمانده انتظامی "سیریک" از دستگیری توزیع کننده چک پول های تقلبی به مبلغ40میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹ 28 August 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،سرهنگ "یداله طاهری" در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه و علام شکایت احدی از شهروندان مبني بر اينکه تعدادی کفش را به شخص ناشناسی فروخته ودر قبال آن مبلغ 4 ميليون تومان وجه نقد(80 قطعه تراول 50 هزار توماني) دريافت کرده و پس از بررسي متوجه جعلي بودن مبلغ دریافتی شده موضوع به صورت ویژه در دستور کارپلیس شهرستان "سیریک" قرار گرفت.

وی افزود : با انجام اقدامات فني وتخصصي جهت شناسايي متهم تیمی متخصص از مأموران به محل مورد نظر اعزام و با رصد دوربین های مداربسته مشخص شد متهم به وسیله یک دستگاه خودروی سواری اقدام به خرید کفش نموده است

 

فرمانده انتظامی شهرستان سیریک اظهار داشت:مأموران با شناسائی متهم ضمن هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در یکی از روستاهای شهر سیریک دستگير و جهت انجام تحقيقات به يگان انتقال دادند.

 

سرهنگ یداله طاهری خاطر نشان کرد: متهم بلافاصله پس از مواجهه حضوري با شاکي مورد شناسايي قرار گرفته و در اظهاراتش اعتراف کرد تراول چکهاي جعلي را از شخصي معلوم دريافت وسپس اقدام به توزيع آن در بازار کرده است که متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و از آن طریق با صدور قرار وثيقه روانه زندان گرديد.

 

این مسئول انتظامی بابیان اینکه تلاش ماموران برای شناسایی و دستگيري دیگی متهمان ديگر این پرونده ادامه دارد اظهار داشت: در بازرسی از محل اختفا متهم 80 فقره تراول چک جعلي 50هزارتوماني کشف و ضبط شد.

 

انتهای پیام /

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار