تابناک-مهندس احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهربندرکنگ از ختصاص مبلغ ۱/۵ ميليارد تومان منابع به بهسازی و آسفالت خیابان ها و بلوار ساحلی شهر بندرکنگ خبرداد.
کد خبر: ۹۸۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳ 30 August 2021

به گزارش تابناک هرمزگان،مهندس احمد جباری نماينده مردم در مجلس و احمد شیبانی فرماندار شهرستان بندرلنگه با حضور در شهر بندرکنگ در محل شهرداری بندرکنگ در نشستی با حضور اعضای شورای اسلامی و شهردار این شهر شرکت کردند و به بحث و تبادل‌ نظر پرداختند.
 
ایوب زارعی شهردار بندرکنگ ، اقدامات مهندس جباری در بندرکنگ را اقداماتی بنیادی، ماندگار و اساسی دانست و اظهار داشت: بلوار خروجی از بندر کنگ به بستک و مجوز بلوار ساحلی و آسفالت آن ، تجهیز شهرداری، تخصیص ماشین آلات راهسازی از سازمان همیاری شهرداری ها و تأمین قیر مورد نیازجهت آسفالت کوچه ها و معابر عمومی و جذب اعتبار صد درصد مدرسه محلاتی قدیم از سازمان نوسازی مدارس از اقدامات ماندگار و ارزشمند نماینده مردم غرب هرمزگان در گذشته است.
 
وی افزود: با رفتن ایشان در یک مقطع زمانی ۴ ساله ما آسیب دیدیم چرا که ایشان طراح قوانین مؤثری خصوصا اختصاص مالیات بر ارزش افزوده بودند و بعنوان بازوی اصلی شهرداران بودند.
 
مهندس احمد جباری نیز در این نشست با تشکر از خدمات ایوب زارعی شهردار بندرکنگ، از وفاق و همدلی اعضای شورای اسلامی در انتخاب مجدد ایشان که کمکی به رشد شهر بندرکنگ است تشکر کرد و از انتخاب مجدد شهردار بعنوان نقطه قوت و افتخارات شورا یاد کردند و رأی اعتماد به شهردار پر انرژی، متخصص و آشنا به امورات شهر بندرکنگ را در واقع رای آری به خواسته مردم دانستند که این اقدام شورا ستودنی است.

در ادامه این نشست با استماع سخنان ریاست شورای اسلامی و دیگر اعضا نماينده مردم در جريان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و سپس مقرر شد موارد زیر پیگیری و اجرایی گردند.
 
 پیگیری و اختصاص چمن مصنوعی برای سه زمین ورزشی در بندرکنگ توسط نماینده مردم غرب هرمزگان از محل بودجه متوازن ۱۴۰۰ و آماده سازی زیر ساخت این زمین ها توسط شهرداری

 تامین قیر رایگان که پیگیری آن توسط نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس از طریق وزارت نفت انجام خواهد گرفت که طبق قانون ۱۵ هزار میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۰ اختصاص داده شده است.
 
 در ارتباط با لایروبی اسکله بندرکنگ نیز مقرر شد نماینده مردم در مجلس سازمان بنادر را مکلف نماید تا با اعزام تیم و شناورهای لایروب اقدامات لازم انجام پذیرد.
تخصیص زمین برای مسکن جوانان نیز ویژه در دستور کار فرماندار و نماینده مردم در مجلس قرار خواهد گرفت.
 
تخصیص یک میلیارد و نیم از محل بودجه متوازن با پیگیری نماینده مردم غرب هرمزگان جهت آسفالت خیابان های شهر و ادامه بلوار ساحلی
 راه اندازی شرکت سرمایه گذاری هواپیمایی کنگ، صدور مجوز راه اندازی شهرک صنوف مزاحم، تامین ماشین آلات عمرانی و تکمیل پروژه پلاژ بانوان از دیگر در خواست های شهرداری و شورای شهر بندرکنگ در این نشست بود‌ و مورد حمایت نماینده مردم شریف غرب هرمزگان در مجلس شورای قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار