تابناک-استاندار و فرماندار ویژه و با حضور کارشناسان محترم سازمان برنامه و بودجه استان و اعضای محترم در محل سالن جلسات این معاونت برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ 01 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،سلحشور در این جلسه گفت: مبلغ ۳۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان میناب اختصاص داده شده است که از محل اعتبارات تملک دارائیهای سرمایه ای استانی از محل راه های روستایی و آب روستایی و عشایر قانون بودجه سال ۱۴۰۰ به شهرستان تعلق گرفته است. 

 

رئیس شورای برنامه ریزی شهرستان در ادامه گفت: از مجموع ۳۵ میلیارد تومان اعتبار مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای روستایی و ۲۰میلیارد تومان برای حوزه آب آشامیدنی روستایی و عشایری تخصیص داده شد.

 

وی افزود: این اعتبارات عمدتا در زمینه ارتقاء شاخص های اصلی توسعه ای شهرستان و بهبود شاخص های راهداری و حمل و نقل جاده ای روستایی و تامین آب آشامیدنی روستایی و عشایری هزینه خواهد شد.

 

شایان ذکر است مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارائیهای سرمایه ای استانی و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور که مجموع اعتبارات ۱۴۹ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان میناب تعلق گرفته است.

 

مهندس سلحشور در این جلسه بر لزوم پیگیری مدیران دستگاههای اجرایی بر جذب حداکثری اعتبارات و اجرایی شدن پروژه های مصوب کمیته برنامه ریزی تاکید کرد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار