تابناک-جانشين فرمانده خواهران بسيج دانشگاه علوم پزشكی استان هرمزگان از مشارکت 80 تن از خواهران بسیجی در واکسیناسیون گروه های هدف خبر داد.
کد خبر: ۹۹۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵ 06 September 2021

 زهرا رحماني جانشين فرمانده خواهران بسيج دانشگاه علوم پزشكی هرمزگان و عضو شورای مركزی سمن موج همت گامبرون در گفت و گو با خبرنگار تابناک اظهار داشت:از روزهای ابتدایی آمدن کرونا دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی در صحنه های جهادی جسورانه حاضر بودند و پا به پای کادر درمان حرکت کردند و تعدادی از اعضای سمن موج همت گامبرون نیز خالصانه در این مسیر همراهی کردند.


وی افزود: با توجه به نیاز استان در امر واکسیناسیون، دو مرکز تجمیعی با مدیریت دانشجویان بسیجی راه اندازی شد که هم اکنون نیز در حال فعالیت است كه اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون واقع در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس فعالیت خود را در خرداد ماه ١٤٠٠ شروع کرده است.


رحمانی بیان کرد: با افزایش نیاز استان به تسریع در امر واکسیناسیون، دومین مرکز تجمیعی واقع در پردیس علوم پزشکی نیز در مرداد ماه راه اندازی شد و کار واکسیناسیون را در دستور کار قرار داد.


جانشين فرمانده خواهران بسيج دانشگاه علوم پزشكی هرمزگان تاکید کرد: در این دو مرکز روزانه بالغ بر یک هزار نفر واکسن کووید 19 دریافت می کنند و در مقابل ویروس کرونا واکسینه میشوند.


وي ابراز داشت: در این مراکز بیش از 80 دانشجو، پزشک ،پرستار ، کارشناسان بهداشت و نیروهای جهادی فعالیت دارند البته ۶ نفر از اعضاس سمن موج همت گامبرون نیز در این مجموعه حضور دارند و به امید روزهای بهتری برای کشور عزیزمان تلاش میکنند.


رحمانی خاطرنشان کرد: ما با تمام توان تا رساندن کشور به مرحله ایمنی پایدار در برابر کووید 19 مشارکت در امر واکسیناسیون مردم را ادامه خواهیم داد و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

انتهاي پيام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار