تابناک-دومین جلسه نواب روسای بانوان هیئت های ورزشی هرمزگان با حضور خادمی معاون امور ورزشی ،مرادی معاون ورزش بانوان، رضایی ملک حراست اداره کل و فکور مسئول بازرسی اداره کل ورزش و جوانان- سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزارشد.
کد خبر: ۹۹۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 09 September 2021

 

به گزارش خبرنگار تابناک از هرمزگان ،معاون ورزش بانوان در این نشست ضمن تشکر از حمایت های مدیر کل محترم در حوزه ورزش بانوان از هیئت های ورزشی استان و شهرستانها و قدردانی از عملکردنواب روسای هیئت ورزشی استان با تاکید بر استعداد و توانمندی و ظرفیت های بانوان استان هرمزگان در همه عرصه ها بویژه ورزش خواستار برنامه ریزی منسجم تر در دوران کرونا برای ورزشکاران و مربیان و حضور پر قدرت دختران هرمزگانی در المپیاد استعدادهای برتر کشور شد تا بتوانند با رعایت نکات بهداشتی به تمرینات خود بپردازند که از لحاظ جسمی و روحی آسیب نبینند.

وی ادامه داد: المپیاد فرصت مناسبی برای شکوفایی استعدادهای بالقوه است که دختران هرمزگانی افتخار آفرینی کنند و نام هرمزگان در این رقابت ها بدرخشد.

مرادی در جهت رشد و توسعه بهتر رشته های ورزشی استان و شهرستانها از نائب روسا خواست تا با شهرستانها ارتباط فعال داشته باشند و طرح های ابلاغی وزارت را با برنامه ریزی که از سوی کارشناسان حوزه بانوان انجام شده در ۶ ماه دوم سال طرح ها را به صورت گسترده اجرا کنند.

 

 

مرادی افزود؛ بانوان ورزشکار ما در جهان الگو هستند و زنان ما همیشه در رویدادهای ورزشی با رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی حضور داشتند بنابراین ورزشکاران ما باید با حفظ شئونات اسلامی به فعالیت ورزشی بپردازند البته در وهله اول خود بایستی الگو باشیم و نظارت کافی در این حوزه داشته باشیم. 

 

در پایان این جلسه از زحمات نواب روسای هیئت ورزشی برتر در سال ۹۹ و مسئول آموزش اداره کل تجلیل شد.

لازم بذکراست، در این نشست نواب روسای هیئت های ورزشی اسکیت، بیماران خاص ، دوچرخه سواری ، فوتبال، کاراته ، هندبال، تیراندازی بسکتبال و شطرنج استان هرمزگان حضور داشتند.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار