تابناک-مجتبی عابدینی گفت: تورهای گردشگری غیرقانونی ضربه بزرگی به صنعت گردشگری وارد می‌کند.
کد خبر: ۹۹۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵ 12 September 2021

به گزارش خبرنگارتابناک از هرمزگان؛ نشست شورای امربه معروف و نهی از منکر اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با حضور مجتبی عابدینی معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان و سهراب بناوند مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و سایر اعضاء شورای آن اداره برگزار شد.

 

 رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر آن اداره گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته آن شورا را ارائه نمود.

 

درادامه معاون ارشد ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صورت گرفته در این اداره اظهارکرد: منظور و هدف ازتشکیل شوراء در ادارات این است که معروفات را در ادارات سازمانی خودافزایش داده و راه حلی برای بیشتر شدن آن و راهکاری برای از بین بردن منکرات در اداره خود پیدا کنند.

 

عابدینی افزود:اگر امر به معروف و نهی از منکر درست تبیین شود، بهترین و کارآمدترین نوع نظارت عمومی و تعامل اجتماعی است و همه مردم و مسئولان باید متوجه باشند که ناظر یکدیگر هستند و در قبال هم مسئولند.

 

معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد در خصوص اهمیت ایجاد شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر در ادارات خاطر نشان کرد: شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر ادارات می‌توانند. مشکلات را شناسایی و در جهت رفع آن گام بردارند و این شورا‌ها بازوان قوی ستاد در جامعه هستند تا امر به معروف و نهی از منکر محقق شود.

 

در ادامه مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان بیان داشت: فکر بعضی از افراد در خصوص امربه معروف و نهی از منکر تنها معطوف به موضوع عفاف و حجاب است در صورتی که به غیر از این امر وجدان کاری، تعهد کاری و انجام دقیق کار‌هایی سپرده شده از مصداق‌های مهم امر به معروف و نهی از منکر است.

 

وی ابراز امیدواری کرد بتوان با افزایش تعامل و همکاری‌های دوجانبه در این راستا بهتر و مطلوب تر عمل کرد.

 

گفتنی است در پایان این نشست اعضای شورای امر به معروف ونهی ازمنکر اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان معارفه واحکام آن‌ها تحویل گردید .

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار