اسماعیل بواشه، نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:
تابناک-نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: از استاندار هرمزگان و نمایندگان مجلس درخواست داریم که پیگیر صدور حکم شهردار منتخب بندرعباس باشند.
کد خبر: ۹۹۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۵ 15 September 2021


به گزارش خبرنگارتابناک از بندرعباس، اسماعیل بواشه در نطق پيش از دستور هشتمین جلسه شورای این شهر اظهار کرد: از استاندار هرمزگان و نمایندگان مجلس درخواست داریم که پیگیر صدور حکم شهردار منتخب بندرعباس باشند تا ضمن پيگيري مسائل و مشكلات شهروندان در حوزه هاي مختلف شهري نسبت به رفع آنها برنامه ریزی و اجرا شود چراکه هم‌اکنون دچار یک سردرگمی در شهرداری هستیم.

وی عنوان کرد: سرپرست شهرداری در این مدت زحمات زیادی متقبل شدند كه جاي تقدير و تشكر دارد.
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای شهر بندرعباس اظهار داشت: مصوبه‌ای مبنی بر تیم‌داری شهرداری بندرعباس در ليگ دو فوتبال، فوتبال ساحلی بانوان و آقایان داشته است ، با توجه به اینکه مقرر شد شهرداری بندرعباس فعالیت ورزشی خود را امسال نیز ادامه دهد و همچنین از آبان ماه مسابقات فوتبال ليگ 2 شروع می شود درخواست دارم هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف اين تيم و ساير تیم‌ها اقدام شود تا اتفاقات تلخ سال‌های گذشته رقم نخورد.
بواشه تصریح کرد: مدت فعاليت هیئت رئیسه باشگاه ورزشی شهرداری در مرداد ماه به اتمام رسیده و باید تمدید شود و انتظار می‌رود که هئیت رئیسه جدید انتخاب شود تا شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.
بواشه در پایان ضمن تاکید بر حمایت صنایع پشتیبان از تیم‌های ورزشی بندرعباس، گفت: بر اساس صحبت‌های انجام شده اقدامات خوبی صورت گرفته و به زودی انعقاد قرارداد بازیکنان بسکتبال انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار