معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: نمایندگی ادارات در بخش جدید التاسیس شمیل برای تسریع در ارائه خدمات به مردم این بخش مستقر شود.
کد خبر: ۹۹۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳ 28 September 2021

تابناک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: نمایندگی ادارات در بخش جدید التاسیس شمیل برای تسریع در ارائه خدمات به مردم این بخش مستقر شود

 

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،؛ دکتر علی رئوفی در جلسه ستاد معین بخش شمیل، با حضور فرماندار بندرعباس، مدیران دستگاه های اجرایی و شوراهای اسلامی بخش شمیل با اشاره به اهمیت استقرار نمایندگی دستگاه های اجرایی در بخش های جدید التاسیس استان، عنوان کرد: فلسفه تقسیمات کشوری و ارتقاء مناطق مختلف به بخش، شهر و شهرستان بهبود ارائه خدمات به مردم در بخش های مختلف است.

 

وی گفت: با توجه به ارتقاء برخی مناطق استان به بخش دستگاه های اجرایی ذیربط نسبت به استقرار نمایندگی خود در این مناطق برای تسریع در امور مردم اقدام کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: بخش شمیل یکی از بخش های جدید التاسیس استان است که ضروری است دستگاه های اجرایی نسبت به استقرار نمایندگی خود در مرکز این بخش برای تسریع در ارائه خدمات به مردم این بخش، اقدام کنند.

 

رئوفی افزود: بخش شمیل با توجه به ظرفیت های مناسبی که در بخش های مختلف به ویژه کشاورزی دارد زمینه برای توسعه و رونق آن مهیا است.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار