امام جمعه بندر خمیر :
تابناک-حجت الاسلام و المسلمین صالحی امام جمعه شهرستان خمیر در خطبه های نماز جمعه امروز خمیر اظهار داشت : تقوا به معنای حفظ کردن خویشتن از چیزی است که انسان از آن می ترسد و در اصطلاح شرع به معنای نگهداری نفس از چیزی که موجب گناه می شود .
کد خبر: ۹۹۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ 01 October 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان:حجت الاسلام و المسلمین صالحی از  رحمت خداوند بر عالم ، عامل و سالک توحیدی علامه حسن زاده آملی عنوان کرد: عزیزان مراقب ورودهای نفس خود باشید. چشم ، گوش و فکر شما محل صعود یا سقوط است .

 

امام جمعه خمیر گفت : آنچه مردم را نگران کرده ، قفل شدن فضای اجرایی از جهت انگیزشی و تحول گرایی در این روزها می باشد .

حجت الاسلام صالحی با خطاب به دولت سیزدهم تصریح کرد : با قید فوریت و به دور از حواشی و فشار های سیاسی تصمیمات کارشناسی خود را برای مدیریت اجرایی کشور اتخادکند .

وی بیان کرد : کم توجهی به توسعه یافتگی در حوزه دریا محور در شهرستان خمیر و بویژه شهر پل از عمده مشکلاتی است که سبب دوگانگی حاکمیت اجرایی مستقر در منطقه می باشد .

خطیب نماز جمعه خمیر گفت : انفعال و گوشه گیری غیر مسئولانه اداره کل بنادر استان هرمزگان ، زیاده خواهی و تجری منطقه آزاد در قبال بهره مندی مردم پل از منافع این اسکله سبب بروز مشکلات شده است .

وی در پایان با تشکر از فرمانداری ، اداره مخابرات ، اداره راهداری شهرستان خمیر و شهرداری رویدر ، خاطرنشان کرد : از تلاش و همت این عزیزان در جهت خدمت رسانی به مردم و بویژه آغاز عملیات مهم و راهبردی خط انتقال فیبر نوری شهر رویدر تقدیر کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار