تاباک هرمزگان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: 35 هنرمند نقاش این جزیره با هدف به تصویر کشیدن موضوعاتی مرتبط با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس، در یک رقابت هنری دست به قلم شدند.
کد خبر: ۱۱۶۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸ 29 April 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//  محمد غفاری با بیان این مطلب، اظهار داشت: این جشنواره با حضور هنرمندان جوان، نوجوان و بزرگسال جزیره قشم همزمان با (دهم اردیبهشت) روز ملی خلیج فارس و به مدت دو روز از ساعت 16 تا 21 در محل مجتمع تجاری معراج در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: هنرمندان نقاش موضوعات مرتبط با روز ملی خلیج فارس را در کادرهایی به طول 70 و عرض 50 سانتیمتر با استفاده از رنگ روغن، طراحی با مداد، آکرولیک و رزین به تصویر می‌کشند.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم، این جشنواره هنری – فرهنگی در پایان دومین روز برپایی توسط سه تن از داوران شامل سودابه شیرانیان، ملیحه پایداری و منوچهر صادق پور مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
وی با اعلام اینکه این جشنواره به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و با مشارکت مجنمع تجاری معراج توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم در حال برگزاری است، افزود: به تمام هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره به رسم یادبود و گرامیداشت روز و هفته ملی خلیج فارس گواهی حضور در این جشنواره و کارت هدیه نقدی داده می‌شود و 3 نفر برتر این رقابت‌ها هم به طور ویژه تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام//

برچسب ها: منطقه ازاد قشم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار