با حکم حسین دهقان؛
تابناک هرمزگان_طی حکمی‌ از سوی حسین دهقان، طالبی به عنوان رئیس حوزه ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷ 01 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حسین دهقان با صدور حکمی، علی طالبی را به عنوان رئیس حوزه ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی منصوب کرد.

متن حکم دهقان به شرح زیر است:

 «برادر عزیز جناب دکتر علی طالبی

سلام علیکم

بدینوسیله با عنایت به بهره‌مندی از شایستگی‌های فردی، تخصصی و حرفه‌ای به موجب این حکم جنابعالی را به سمت «رئیس حوزه ریاست» منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و اتکا به شایستگی و تجارب ارزشمند خود با بهره‌گیری از خرد جمعی، در بکارگیری این امانت ملی برای خدمت موثر به محرومان موفق و سربلند باشید.

توفیقات جنابعالی را از خداوند منان خواستارم و امید است در پناه الطاف حضرت ولی عصر (عج) و دعای خیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در تحقق اهداف بیش از پیش موفق باشید.

حسین دهقان»

به گزارش مرکز رسانه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، علی طالبی متولد ۱۳۵۱ و دانش‌آموخته حقوق در مقطع دکتری است که مسولیت‌های متعددی را در ارگان‌ها و نهادهای مختلف از جمله معاون اجرایی و نظارت عملیاتی دبیرخانه توسعه سواحل مکران، مشاور وزیر کشور و رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در سفرهای استانی رئیس جمهور در دولت فعلی، رئیس هیئت بازرسی و انتخابات در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در سال ۹۸ و … در طول بیش از ۲ دهه فعالیت خود در بخش‌های مختلف عهده‌دار بوده است.

وی همچنین دارای تالیفاتی از جمله ۲ کتاب و مقالات متعدد در حوزه‌های مرتبط با حقوق و سیاست‌گذاری است.  

انتهای پیام/

برچسب ها: بنیاد مستضعفان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار