معاون‌وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در دیدار با استاندار هرمزگان مطرح کرد

ساخت مدارس در مناطق محروم به تحقق عدالت آموزشی کمک می کند

تابناک هرمزگان-دکتر حمیدرضا خان محمدی شب گذشته طی دیداری با مهندس دوستی استاندار هرمزگان ضمن قدرانی از نگاه ویژه به حوزه مدرسه سازی و آموزش و پرورش در این استان بر لزوم مشارکت هر چه بیشتر صنایع و بنگاه های اقتصادی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۷۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹ 18 April 2024

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// وی در این دیدار با اشاره به اتفاق میمون در حوزه مولدسازی اظهار کرد: احداث مدارس از محل مولدسازی املاک بلااستفاده آموزش و پرورش در هرمزگان برای نخستین بار درکشور افتخاری بزرگ بوده و از محل عواید یک ملک شاهد اضافه شدن 40 کلاس درس تا مهرماه سال جاری به مجموعه آموزش و پرروش استان خواهیم بود.

معاون‌وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه سرمایه‌های راکد می‌تواند گره‌های پروژه‌های نیمه‌تمام را باز کند ، تصریح کرد: مولدسازی زمینه‌ساز افزایش اعتبارات در ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس است.

خان محمدی همچنین حمایت استاندارهرمزگان از پروژههای آموزشی را نشات گرفته از نگاه ویژه وی به مقوله  آموزش و پرورش در استان اعلام داشت.

وی ادامه داد: استاندار هرمزگان نگاه ویژه ای به حوزه آموزش و پرورش داشته و از این رو مدرسه سازی در استان شتاب گرفته است.

دوستی استاندار هرمزگان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاشهای ریاست محترم نوسازی مدارس کشور و مجموعه نوسازی مدارس استان اظهار کرد: توجه مجموعه نوسازی مدارس به اتمام پروژههای نیمه تمام ستودنی است و ساخت مدارس در مناطق محروم به تحقق عدالت آموزشی کمک می کند.

 

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار