نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه بد اخلاقی ها فضای رقابتی انتخابات را مکدر کرده است گفت: مردم باید به دور از هر گونه تهمت و شایعه سازی تصمیم گیری کنند و به فضاسازی های که برای تخریب اشخاص صورت می گیرد اعتنا نکنند.
کد خبر: ۱۸۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 24 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت االله غلامعلی نعیم آبادی ظهر امروز(پنجم اسفند ماه) در جمع خبرنگاران افزود: پیداست که دشمنان نه تنها قصد انقلاب بلکه قصد مملکت را کرده اند البته در هر دو زمینه پیروزی از آن ملت انقلابی ایران و رسوایی با دشمنان آنها است.
 
وی بیان کرد: مردم با حضور خود موجبات رقم خوردن شکست دشمنانی که دائما در حال توطعه و تلاش برای ضربه زدن به این مملکت هستند را فراهم می کنند و نقشه آنها را نقش بر آب خواهند کرد.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه "برگ رای" برگ زرینی است که بر آتش ها پیروز خواهد شد، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب در صدد هستند که با دورغ ،تهمت و تخریب اشخاص حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کنند اما مردم با حضور پررنگ در انتخابات دشمنان را مانند 22 بهمن و روز جهانی قدس مایوس خواهند کرد.
 
 آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه فضای انتخابات را برخی ها آلوده به دروغ، تهمت و شایعات کرده اند افزود: باید فراتر از این فضاها تصمیم گیری کنیم و در ایام انتخابات غیر از صدای تایید اشخاص هر صدای دیگری را دروغین فرض کنیم.
 
وی اضافه کرد: اگر کاندیدی واقعا مشکلی داشته باشد چرا تا کنون گفته نشده و الان با زدن تهمت سعی به تخریب چهره اشخاص در آستانه اتنخابات دارند مردم نباید به حرف های که برای تخریب شخصیت ها زده می شود گوش دهند و همه شایعات پیرامون را دروغ فرض کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار