مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت :آمار اسکان موقت فرهنگیان نوروز امسال تا کنون به گونه ای است که تعداد نفر روز به 898 هزار و 769 رسیده است همچنین تعداد خانوار 64 هزار و 369 و تعداد نفرات به 303هزار و 523 نفر رسیده است.
کد خبر: ۲۰۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴ 30 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی کرمپور افزود: آموزش و پرورش هرمزگان برای ایام نوروزی فرهنگيان محل هایی را برای اسکان در نظر گرفته بود که با استقبال خوبی مواجه شد.
 
کرمپور اشاره به برنامه وزارت آموزش و پرورش در زمینه ارائه خدمات رفاهی مناسب به فرهنگیان، خدمات رسانی بهتر و گسترده تر و اولویت تکریم همکاران فرهنگی و خانواده معظم آنها را جهت گیری برنامه ها ی امسال عنوان کرد.
 
به گفته وی امسال با بکارگیری تمام ظرفیتها در زمینه ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان و میهمانان نوروزی با برنامه ریزی بهتر و پوشش مدارس بیشتر، اقدام خواهد شد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان  اضافه کرد:  تمامی ستادهای اسکان استان به نرم افزار جامع مجهز هستند و تمامی امور مربوطه از طریق نرم افزار انجام می پذیرد.
 
وی بیان اینکه برای رفاه حال فرهنگيان، 19 پایگاه اسکان فرهنگیان نوروزی در استان استقرار یافته است افزود: اداره‌کل آموزش و پرورش استان به منظور ارائه خدمات بهتر به فرهنگیان، 17 پایگاه اصلی و 2 پایگاه فرعی در هرمزگان ایجاد کرده است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان درادامه گفت: برای امسال 389 مدرسه درقالب  کلاس  سه هزار و 96کلاس درس در 17 منطقه  اختصاص یافته که فعالیت خود را پیش از موعد تعطیلات و از روز 26اسفندماه رسما آغاز کردند.
 
کرمپور ادامه داد :در روز نهمین فروردین ماه، افرادی که در این مراکز سکونت پیدا کرده اند به تربیت فراوانی؛ تعداد شان در استان های فارس، اصفهان و هرمزگان، بیش از سایر استان ها بوده که هرمزگان در رده سوم اسکان نوروزی فرهنگیان کشور قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار