نماينده ولي فقيه در هرمزگان با تاكيد بر حمايت از توليدات داخلي و با بيان اينكه افزايش واردات در كشور ذلت است و نبايد زير بار آن برويم.، بيان کرد: با توجه به ظرفيت هاي موجود در كشور ، افزايش واردات و خريد كالا از چين زيبنده كشور ما نيست.
کد خبر: ۲۲۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 10 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آيت الله غلامعلي نعيم آبادي در مراسم افتتاح طرح‌هاي محروميت‌زدايي و اقتصاد مقاومتي در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، با تاكيد بر تلاش همه جانبه براي تحقق شعار امسال كه اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل نام گذاري شده، گفت: بايد با اتخاذ راهكاري صحيح و مديريت درست منابع اقتصاد ملي را در برابر آفت هاي اقتصادي واكسينه كنيم.
 
آیت الله نعیم آبادی اظهار کرد: ايران كشوري غني و داراي ظرفيت هاي بسياري است كه مي توان از اين ظرفيت ها براي توليد و اشتغالزايي استفاده كرد و جلوي واردات بي رويه را گرفت.
 
وي با تاكيد بر حمايت از توليدات داخلي و با بيان اينكه افزايش واردات در كشور ذلت است و نبايد زير بار آن برويم.، بيان کرد: با توجه به ظرفيت هاي موجود در كشور ، افزايش واردات و خريد كالا از چين زيبنده اين كشور نيست.
 
امام جمعه بندرعباس با تاكيد بر اينكه بايد زمينه هاي تحقق اقتصاد مقاومتي در جامعه فراهم شود، گفت: ترويج روحيه قناعت در جامعه سبب رشد و پيشرفت آن شده و زمينه را براي تحقق اقتصاد مقاومتي فراهم مي‌كند.
 
وي خاطرنشان كرد: همه مردم و مسئولان بايد موضوع اقتصاد مقاومتي را سرلوحه خود قرار داده و به سياست هاي اين نوع اقتصاد به معناي واقعي جامع عمل بپوشانند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار