معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: بهزیستی نقش ممتازی در حوزه سرمایه اجتماعی دارد.
کد خبر: ۲۶۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 16 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بهروز اکرمی ظهر امروز در دیدار با جمعی از کارکنان بهزیستی هرمزگان که به مناسبت فرارسیدن هفته بهزیستی انجام شد، با اشاره به نقش ممتاز بهزیستی در حوزه سرمایه اجتماعی ، مجموعه بهزیستی استان را دارای دو خصیصه تخصصی و دلسوزانه دانست و بیان داشت: این دو عاملی مهم برای دستیابی به اهداف هستند.
 
وی افزود: ایجاد امکان زیست شرافتمندانه برای افراد کشور وظیفه ما مسؤولان است و در این بین ما مسؤولان باید از ظرفیت های موجود و به فعلیت رساندن این ظرفیت‌ها به‌ویژه در حوزه خیرین استان برای رفع مشکلات معلولین بهره ببریم.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی در سایه تعامل و همراهی تمامی دستگاه‌های مرتبط با این حوزه به نتایج مطلوبی خواهد رسید.
 
در ادامه این نشست، مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در در امور توسعه منابع و سرمایه با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی در مدیریت مصرف وتاثیر مستقیم آن بر محرومیت‌زدایی در جامعه، بر ضروروت بهره‌گیری از ظرفیت‌های وزارت بهداشت و درمان استان در بحث سلامت و مشکلات موجود در ارائه خدمات پزشکی به جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد.
 
احمدنیا معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور فاصله طبقاتی و توسعه نابرابری در جامعه را عاملی مهم در افزایش آسیب‌های اجتماعی برشمرد و گفت: با پرهیز از موازی‌کاری و همت، تعامل و همراهی همه دستگاه‌ها می توان درکاهش این آسیب‌ها موفق بود.
 
وی استان هرمزگان را یکی از استان‌های موفق در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های پیشگیرانه و جلب مشارکت مردمی در اجرای برنامه‌های سازمان در استان معرفی کرد.
 
در این دیدار هر یک از معاونین و مسؤولین بهزیستی هرمزگان به تشریح برنامه‌ها و اهداف و عملکرد و بیان مشکلات پرداختند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار