مدیرعامل انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان گفت: طرح توانمند سازی معلولین ضایعه نخاعی در بستک توسط انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان با همکاری بهزیستی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 01 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، فرشید معنائی افزود: این طرح با همکاری بهزیستی بستک، کارشناسان و 18 نفر از افراد ضایعه نخاعی و معلولین را برگزار شد.

وی اضافه کرد: همچنین کارگاه‌های آموزشی در زمینه توانبخشی، آموزش نحوه مراقبت از خود ،پیشگیری از زخم بستر و مراقبت از کلیه ها، مراقبت های روحی افراد و خانواده در ارتقای سلات روان و نحوه استفاده از لوازم بهداشتی ویژه افراد ضایعه نخاعی و کارشناسان بهزیستی و روشهای ایجاد اشتغال برای معلولین توسط کارشناسان انجمن صورت گرفت.

معنائی با بیان اینتکه به دنبال راه اندازی کارگاه حرفه آموزی و تولیدی معلولین به منظور توانمند سازی و اشتغال در بستک هستیم، خاطر نشان کرد: در حاشیه اجرای این طرح جلسه ی با فرماندار شهرستان بستک و با حضور شهردار،نماینده خیرین و معاون بهزیستی شهرستان بستک و نماینده اداره کل بهزیستی هرمزگان در خصوص راه اندازی کارگاه حرفه آموزی و تولیدی معلولین به منظور توانمند سازی و اشتغال برگزار شد.

وی افزود: که در این جلسه اختصاص مکان جهت راه اندازی کارگاه حرفه آموزی و تولیدی، رعایت اصول مناسب سازی محیط شهری برای معلولین توسط شهرداری، همکاری اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان بستک جهت آموزش هنرهای مختلف به معلولین و رایزانی با کارخانجات و شرکت ها شهرستان بستک جهت تامین البسه مورد نیاز آنها از مرکز حرفه آموزی و تولیدی انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان  مقرر شد.

معنائی اضافه کرد: در پایان این سفر اعضای تیم توانمند سازی انجمن ضایعات نخاعی از مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان در شهر جناح که توسط مرحوم عباسی یکی از خیرین این شهر تاسیس گردیده بازدید نمودند و قول همکاری لازم را جهت آموزش صنایع دستی به مددجویان مرکز دادند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار