نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مطالبه‌گری از مسؤولان از دیگر وظایف نمایندگان خبرگان رهبری است.
کد خبر: ۳۲۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 30 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت‌الله سید روح‌الله صدرالساداتی شامگاه شنبه در مراسم یادواره شهدای بخش فارغان شهرستان حاجی آباد ضمن زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه‌ای است که بر عهده همه مردم و مسؤولان است و این یادواره‌ها باید تداوم داشته باشد.
 
وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان خبرگان رهبری افزود: قانون اساسی وظایفی را برای نمایندگان مجلس خبرگان رهبری تدوین کرده است که در دیدار با رهبر معظم انقلاب چندین وظیفه دیگر به نمایندگان محول شد.
 
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: معظم‌له فرمودند؛ که شما باید در بین مردم حضور داشته باشید و گفتمان‌سازی کنید و افکار عمومی را جهت‌دهی نمائید و شما نمایندگان با ویژگی‌های علمی و مردمی که دارید می‌توانید افکار عمومی را جهت‌دهی کنید.
 
صدرالساداتی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ جهت‌دهی افکار عمومی باعث می‌شود که بسیاری از انحرافات فرهنگی کاهش یابد و باعث حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی شود.
 
وی یادآور شد: این وظیفه سنگینی است که برعهده ما گذاشته شده است لذا در این مقوله نیاز به یاری رسانه‌ها و نخبگان استان و هماهنگی و همراهی مسؤولان دولتی را می‌طلبد، ما با این وظیفه به سراغ مردم آمده‌ایم.
 
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: تاکنون گزارشات مثبت و منفی زیادی از سرتاسر استان به دست ما رسیده است و با این حال از همه مردم هرمزگان تقاضا داریم نکات مثبت و منفی را به بنده ابلاغ نمایند.
 
صدرالساداتی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه‌ای دیگر که از سوی رهبری بر عهده ما گذاشته شده است مطالبه‌گری است، ایشان فرمودند؛ از تمامی دستگاه‌های مختلف مانند دولت، قوه قضائیه و مقننه مطالبه نمائید.  
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار