تابناک هرمزگان- همزمان با هفته دولت و با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان رودان ، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی جغین جنوبی مورد بهره‌برداری قرار گرفت .
کد خبر: ۶۴۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 29 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، در پنجمین روز از هفته دولت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی جغین جنوبی شهرستان رودان با حضور مهندس ضرغامی فرماندار شهرستان، دکتر نظرنژاد مدیر شبکه بهداشت و درمان  و جمعی از دست اندرکاران عرصه بهداشت و درمان، مسئولان دستگاههای اجرایی و جمعی از معتمدین و مردم منطقه افتتاح شد.

در این مراسم دکتر نظرنژاد، گزارشی از نحوه انجام این پروژه به حاضرین ارائه نمود و گفت: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی جغین جنوبی در زمینی به مساحت 3500 متر مربع با  410 متر زیر بنا و با صرف هزینه ای بالغ بر  5 میلیارد 700 میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی بیان داشت: این مرکز شامل بخش هایی چون اتاق پزشک جهت معاینه بیماران، اتاق تزریقات و پانسمان، داروخانه، خانه بهداشت و سایر امکانات می باشد که به بیش از 5200 نفر از اهالی تحت پوشش این منطقه خدمات بهداشتی درمانی ارائه می نماید و 4 خانه بهداشت فعال را در زیر مجموعه خود دارد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار