مدیرسازمان تعاون روستایی هرمزگان از توزیع بیش از هشت هزار تن انواع نهادهای کشاورزی و دامی از طریق اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی روستایی، بین کشاورزان و دامداران هرمزگانی خبر داد.
کد خبر: ۸۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ 23 August 2015
به گزارش تابناک، سیروس اسدپور در جمع خبرنگاران تامین نیاز های اساسی کشاورزان را یکی از رسالت های تشکل های تعاون روستایی دانست و اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون میزان هشت هزار و 200 تن نهاده های کشاورزی و دامی شامل سبوس، کود شیمیایی از نوع اوره و فسفات، بذرذرت و کنجد بوده که با نرخ مصوب بین کشاورزان استان توزیع شده است.
 
اسدپورافزود: میزان هفت هزار و300 تن سبوس به ارزش سه میلیارد و 800 میلیون تومان از طریق اتحادیه دامدارن و 600 تن کود شیمایی به ارزش 432 میلیون تومان از طریق اتحادیه خلیج فارس و اتحادیه های شهرستانی بین دامداران و کشاورزان سراسر استان توزیع شده است.
 
وی ادامه داد: همچنین در این مدت مقدار 120 تن بذر کنجد و بذر ذرت توسط شرکت های تعاونی روستایی بین کشاورزان هرمزگانی توزیع شد.
 
مدیرسازمان تعاون روستایی هرمزگان اظهار کرد: نهاده هاي كشاورزي براساس الگوي كشت متناسب با شرايط آب و هوايي و توان توليد هر منطقه توزيع می شود.

اسدپور افزود: بررسی و اظهار نظر در مورد طرحهای کشاورزی ودامپروری، پیشنهاد توسط شرکتهای تعاونی روستایی و کشاورزی در زمینه فعالیتهای کشاورزی و بهینه سازی واحدهای دامپروری ، تهیه طرحها و پروژه های مربوط به مکانیزاسیون انواع فعالیتهای کشاورزی و دامپروری کشاورزان و دامداران عضو شبکه تعاون های روستایی همسو با اهداف توسعه بخش کشاورزی از جمله اقدامات حوزه خدمات فنی و کشاورزی در سال جاری است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار