تابناک-مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: 150اثر از سوی هنرمندان این استان در بخش ملی به دبیرخانه بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ارسال شد.
کد خبر: ۹۷۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ 11 July 2021

پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار تابناک در بندرعباس اظهارداشت: عفت تفضلی برگزیده بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و نماینده انجمن قصه گویی استان هرمزگان، عاطفه جمالی عضو هیات علمی و مدیر هسته ی پژوهشی ادبیات کودک و نوجوان دانشگاه هرمزگان، مریم احتشام مدرس و داور قصه‌گویی داوری استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی هرمزگان را به عهده دارند.

وی افزود: 150اثر از سوی هنرمندان استان هرمزگان در بخش ملی به دبیرخانه بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ارسال شده است و این آثار مربوط به دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان ۱۸ سال به بالا و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها است.

پشتکوهی بیان کرد: بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی امسال با محورهای موضوعی«امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و ازخودگذشتگی» به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در بخش پادکست و قصه‌های نود ثانیه ای جشنواره می‌توانند برای مطالعه فراخوان و ثبت‌نام در آن به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار