در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) ،منتظران ظهور موعود در مازندران، با آذین بندی و چراغانی خیابان‌ها و کوچه‌ها به استقبال نیمه شعبان می‌روند
کد خبر: ۱۰۳۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹ 15 March 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اداره هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه سرد بارشی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه و احتمال آبگرفتگی معابر در مناطق ساحلی و جلگه‌ای استان هشدار داد.

 معاون وزیر صمت؛ همه تولیدات در کشور از اول اردیبهشت ۱۴۰۱ مشمول درج قیمت تولید کننده و مصرف کننده خواهند شد.

۹۴ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های مازندران بستری هستند.

هواشناسی: دریای خزر فردا مواج است و برای فعالیت‌های دریایی و صید و صیادی مناسب نیست.

 عنایتی سرپرست جهاد کشاورزی مازندران از پیگیری جدی برای سنددار کردن اراضی کشاورزی خبر داد و گفت: به زودی اسناد صادر شده در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

 سرپرست معاونت حمل ونقل اداره کل راهداری مازندران: طرح کنترل مبدا تا مقصد ناوگان حمل و نقل عمومی با هدف ارتقای ایمنی سفر همزمان با سراسر کشور در مازندران اجرا شد.

 تفاهم نامه‌ همکاری ارائه خدمات جستجو و نجات دریایی"طرح همیار ناجی" به منظور ارتقای ضریب ایمنی دریایی، با بهره مندی از پتانسیل سازمان‌های مردم نهاد در بندر امیرآباد منعقد شد.

 برگزیدگان هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌های نمایش صحنه‌ای (زنده- عروسکی) و نمایش‌نامه‌نویسی معرفی شدند.

 در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) ،منتظران ظهور موعود در مازندران، با آذین بندی و چراغانی خیابان‌ها و کوچه‌ها به استقبال نیمه شعبان می‌روند.
مجموعه پلیس فتای مازندران رتبه نخست کشور را در پویش کودکان سایبری کسب کرد.

 به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران، ۷ هزار بسته معیشتی نوروزی بین نیازمندان توزیع شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار