مرکز خدمات جامع سلامت روستای آبلو در خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شروع و در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان به اتمام و بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۶۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱ 23 April 2024

به گزارش تابناک مازندران، امروز سه‌شنبه مورخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، آیین افتتاحیه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، معاونین بهداشت و توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه، فرماندار نکا، مدیرعامل مجمع خَیِّرین سلامت استان و مسئولین شهرستان و مردم این روستا برگزار شد.

 

مرکز خدمات جامع سلامت روستای آبلو شهرستان نکا افتتاح شد  

مرتضی رمضانی فرماندار نکا در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از زحمات خیرین و همه کسانی که در بهره‌برداری از این مجموعه همکاری داشتند، خاطرنشان کرد: یقیناً احداث این مجموعه کمک شایانی به رشد و توسعه خدمات بخش درمان خواهد کرد.

وی با اشاره به نقش برجسته خیرین در بهره‌برداری از این مجموعه تاکید کرد، عاملی که موجب شد تا بهره‌برداری از این مرکز جامع سلامت در کوتاه‌ترین زمان ممکن محقق شود، حمایت و مشارکت مردم بود و ما برنامه ویژه‌ای برای مردمی‌سازی خدمات بهداشتی و مشارکت مردم در این زمینه در راستای تحقق شعار سال و عمل به منویات مقام معظم رهبری داریم.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان، ابراز امیدواری کرد: با احداث این مجموعه بهداشتی ارتقای معیارهای سلامت در روستای آبلو و روستاهای همجوار تحقق پذیرد.

 

مرکز خدمات جامع سلامت روستای آبلو شهرستان نکا افتتاح شد  

به گزارش تابناک مازندران، ساختمان این مرکز با مساحت ۴۰۰ متر مربع، در زمینی به مساحت ۲۲۵۵ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان از محل کمک‌های خیرین و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مازندران احداث و با هزینه‌ی ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی مازندران تجهیز شد.

مرکز خدمات جامع سلامت روستای آبلو که در خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شروع و در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به بهره‌برداری رسید، ۴۰۳۷ نفر، ۱۱۹۵ خانواده، ۲ خانه بهداشت و ۲ روستا را تحت پوشش قرار می‌دهد.

همچنین در پایان این مراسم، ضمن معرفی و اهدا احکام مسئولیت به مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان امام حسین(ع) نکا، از مسئولین سابق این مراکز با اهدا لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار