تیم فوتبال نساجی مازندران در روزی که قعرنشینان لیگ برتر مانند صنعت نفت که مقابل هوادار دو بر یک شکست خورد، استقلال خوزستان و فولاد خوزستان مقابل تیم‌های ملوان و آلومینیوم اراک با نتایج مشابه یک بر یک متوقف شدند، به شایستگی با دو گل دیدنی از سد تیم قدرت ذوب آهن در اصفهان گذشت و امیدها برای بقای این تیم پرطرفدار مازندرانی بیشتر شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱ 02 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است:

 

استاندار مازندران، گفت: شناسایی و بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های اقتصادی استان در قالب ایجاد زنجیره‌های ارزش یکی از راهبردها و اولویت‌های جدی برای توسعه اقتصادی این خطه از شمال کشور است. ‎

 

بازدید کوشش تبار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از غرفه مازندران در ایران اکسپو ۲۰۲۴

کوشش‌تبار: مازندران استان راهبردی برای کشور است و می‌تواند در حوزه اقتصادی برای استان‌های دیگر الگو باشد

 

در مسابقات سوارکاری استقامت قهرمانی مازندران، گرامیداشت دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان و شهید مدافع امنیت محسن حسین‌نیا، ۲۵ سوارکار از شهر‌های بابل، قائمشهر، فریدونکنار و بابلسر باهم رقابت کردند.

 

استاندار مازندران از کارخانه ایران تک نخ در نوشهر بازدید کرد / نوری با اهداء گل از مقام شامخ کارگران تجلیل نمود

یوسف نوری، استاندار مازندران، همزمان با یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی و فرماندار نوشهر از کارخانه ایران تک نخ بازدید و با اهداء گل از مقام شامخ کارگران تجلیل نمود. ‎

 

رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات مازندران با اشاره به برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیک در حوزه انتخابیه قائمشهر گفت:‌ انتخابات الکترونیک به مردم این حوزه انتخابیه آموزش داده می شود. ‎

 

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۲۴ امشب آغاز می‌شود.

مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌های حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ از فردا پنج شنبه در صداوسیمای مازندران پخش خواهد شد.

کارشناس هواشناسی از تداوم روند کاهش دما تا روز شنبه در مازندران خبر داد.

رئیس بنیاد شهید کشور در بابل از افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات برای هزینه های حقوقی و معیشتی خانواده های شهدا و ایثارگران خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا یکشنبه آینده در جاده‌های مازندران اجرا می‌شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران: ۱۹۰ هزار و ۸۶۰ هکتار اراضی شالیزاری مازندران تاکنون شخم و شیار و ۱۸۳ هزار و ۵۱۵ هزار هکتار خزانه گیری شده است.

با ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی دانشگاه مازندران، نخستین گروه از دانشجویان این دانشکده، سال تحصیلی آینده جذب خواهند شد.

اعتبار ساخت و تکمیل پروژه نیمه کاره محور چمستان به نور با تفاهم بانک‌های ملت و صادرات مازندران تامین شد.

نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان مقابل حریف بلژیکی به پیروزی رسید.

تیم مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور به مقام قهرمانی دست یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار