کد خبر: ۱۰۳۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ 16 March 2022

معصومه پرویزی بابادی

سجاد حیدری مدیرعامل سازمان زیباسازی گفت جشنواره المان های رنگی در پارک لاله یکی از اقدامات مثبتی است که به زودی برگزار می شود که در سطح شهر قابل ملاحظه است.

وی بیان داشت: در خصوص مقوله زیبا سازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است سازمان زیباسازی در مناطق مختلف شهرهای مختلف وجود دارد فلسفه کار کردن و سیستم کاری آنها متفاوت است.

به گفته سجادی در شهرهای مختلف تفاوت هایی با هم دارند باید به سازمان زیباسازی به طور دیگری پرداخته شود زیباسازی فقط در اختیار سازمان زیباسازی نبوده اگر با همکاری شهرداری و مردم اقدامات انجام می‌شود به اهداف مهم دست پیدا نخواهیم کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: رسیدن به شهر ایده آل مستلزم همکاری و همراهی همه مردم است در مناطق مختلف شهر اهواز مسئولین زیباسازی وجود دارد و در این زمینه فعالیت می کنند داشتن المان های خوب و نورپردازی های مناسب آسفالت و فضای سبز سیستم دفع پسماند شهر زیبای نخواهیم داشت ان شاءالله اطی ماه های آینده اتفاقات مثبتی در شهر قم نیز نظر تحولات خوبی ایجاد می شود.

او گفت: شهروندان برای ایجاد محیط زیبا به شهرداری کمک کنند طبق اساسنامه و اهداف وظایف مشخص شده که در حال انجام آنها هستیم تلاش بر این است که وظایف و خوبی انجام شود کارهای معمول زیبا سازی نورپردازی المان موضوعاتی که در اختیار ما است اجرا خواهد شد.
امیدواریم فراتر از این موضوع بتوانیم عمل کنیم اماکن تاریخی هویت شهر هستند باید به آنها پرداخته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار