سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران از کشف بیش از ۱۰ تن لوله های سرقت شده از شرکت نفت و گاز در یک انبار ضایعاتی و دستگیری ۳ نفر در این شهرستان خبر داد. 
کد خبر: ۱۰۳۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶ 29 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ارسلان خادمیان" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و انبار مقدار زیادی لوله سرقت شده از شرکت نفت و گاز در یک انبار ضایعاتی در شهرستان گچساران، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده انبار ضایعاتی را شناسایی و از این انبار بیش از ۱۰ تن لوله های سرقتی از شرکت نفت و گاز را که بصورت ماهرانه ای در این انبار جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

 

خادمیان بیان کرد: در این راستا ۳ نفر متهم دستگیر و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر سارقان و مالخرها در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان گچساران قرار دارد.  

 

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و لوله ها از انبار ضایعاتی خارج و به شرکت بهره برداری نفت و گاز تحویل این انبار ضایعاتی نیز پلمپ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار