فرمانده سپاه بابلسر در سالروز شهادت سردار رشید سپاه اسلام حمیدرضا نوبخت پیامی منتشر کرد .
کد خبر: ۱۰۳۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰ 08 April 2022

به گزارش تابناک مازندران، دکتر مصطفی بازوند فرمانده سپاه بابلسر هم‌زمان با سالروز شهادت سرلشکر شهید حمیدرضا نوبخت پیامی صادر کرد که در ادامه می‌خوانید.

پیام فرمانده سپاه بابلسر در سالروز شهادت سردار نوبخت
 

"بسم الله الرحمن الرحیم"

"مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا"

امروز یک برگ زرین در تاریخ بابلسر و مازندران است، امروز روز شهادت سردار پر افتخار دیارعلویان است سرداری که شهادت او شروع زندگی است و مرگ او سازندگی و پیام آور آگاهی و حرکت دهنده ی روح ها.

مرگ بر هر کسی نوشته شده و همچون گلوبند، گلوی انسان را دربر گرفته است اما برخی مرگی تاجرانه را انتخاب می‌کنند مرگی که زندگی را بارور می‌کند.

امروز ۱۹ فروردین ماه سالروز شهادت سردار عزیز سرلشکر پاسدار حمیدرضا نوبخت است، که در صحنه ی پیکارهای زندگی راهش را به درستی یافت و در میدان مبارزه گام برداشت اما مبارزه ای که ابعاد وسیعی دارد و متحرک و پویاست و در برابر هر جبهه از دشمن جبهه ای دارد.

اگر بخواهیم در یک کلمه برای این درگیری وسیع و عمیق و پویا و متحرک اسم بگذاریم "جهاد" بهترین وصف است.

این جهاد، روشنگری و فریاد و درگیری نهایی خود را دارد.

آری جهادها از جهاد تبیین شروع می‌شود و به جهادهای دیگر ختم و سردار عزیز ما در همه جبهه‌های جهاد فعال و پویا بود.

هر درگیری و پیکاری در عالم با عامل‌هایی همراه است و انگیزه‌ای دارد: برخی نفسانیست، برخی ملی گرایی، قوم گرایی، سیاسی و قدرت طلبی است اما در جهاد دینی عالی ترین نوع انگیزه‌ها هویداست و آن هم انگیزه توحیدی است و مبارزه برای آزادی انسان.

هدف جهاد دینی این است که انسان بر اساس استعدادهایش شکل بگیرد نه هوس‌هایش. و بدین دلیل است که هدف جهاد می‌شود درآوردن ریشه و پاک کردن زمینه‌های رشد، ریشه‌هایی که رشد سرطانی آنها عامل تضعیف اندام آناتومی اجتماعی جامعه است.

"يُرِيدُ اللَّهُ أَنْ يُحِقَّ الْحَقَّ بِكَلِمَاتِهِ وَيَقْطَعَ دَابِرَ الْكَافِرِينَ"

گرامی باد یاد و خاطره سردار عزیز شهرستان بابلسر *ناجی فاو* و همه سردارن شهید دیار علویان.

مصطفی بازوند
فرمانده سپاه بابلسر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار