نشست هم اندیشی با مدیر کل و معاون آموزشی آموزش و پرورش
نشست هم اندیشی مدیران مدارس شبانه روزی بویراحمد ، دنا ، مارگون ، لوداب و عشایر با گرامیداشت شهادت سپهبد شهید صیاد شیرازی و ماه ضیافت الهی با حضور مدیر کل و معاون آموزشی آموزش و پرورش استان برگزار شد .
کد خبر: ۱۰۳۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶ 11 April 2022

 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسنعلی عزت‌خواه در این نشست گفت : مدیریت در مدارس شبانه روزی جز حساس ترین مدیریت‌ها در آموزش وپرورش است که مدیر باید نگاه ۶ ساحتی برمبنای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش داشته باشد.
مدیر کل آموزش و پرورش با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی خطر بزرگی برای دانش آموزان است گفت : مدیر باید با نگاه تحولی و مجهز به اسلحه دانایی و توانایی دنبال رشد  همه جانبه دانش آموزان در محیط مدرسه و خوابگاه شبانه روزی باشد.
عزت خواه  توجه به نظافت و بهداشت در مدارس شبانه روزی را مورد تاکید جدی قرار داد و از مدیران مدارس شبانه روزی خواست نسبت به تغذیه دانش آموزان  اهتمام ویژه ای داشته باشند.
عزت خواه : حساس ترین مدیریت در مدارس شبانه روزی است / جمالی : نیازمند نشاط و آموزش کیفی هستیم / دلشاد : امیدوار به رشد و بالندگی و تقویت بنیه علمی در بویراحمد هستیم
نیازمند نشاط و آموزش کیفی هستیم
معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان هم در این نشست گفت :مدیران مدارس شبانه‌روزی کهگیلویه وبویراحمد برای تقویت بنیه علمی و رفاهی دانش آموزان تلاش مضاعفی داشته باشند.
محمد جمالی با گرامیداشت ماه ضیافت الهی افزود : مدیران و معلمان برای تربیت علمی ، آموزشی و دینی دانش آموزان به عنوان سرمایه های ارزشمند انسانی آینده کشور برنامه ریزی منسجم و اصولی داشته باشند.
وی افزود: آموزش و پرورش برای ارتقا کیفی فعالیتهای اموزشی برنامه های خوبی تدارک دیده که برای تحقق آن مدیران مدارس شبانه روزی نقش مهمی دارند.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه مدیر باید با سیاست‌های آموزش وپرورش همراه و اندوخته های تجربی خویش را در اختیار معلمان و دانش آموزان برای کیفیت بخشی آموزشی قرار دهند گفت: فضای مدارس شبانه روزی باید مهارت محور باشد و با تکیه بر آموزه‌های دینی برای دانش آموزان فضای مفرح بخشی فراهم کنند تا شاهد نشاط و آموزش کیفی آنان باشيم.
امیدوار به رشد و بالندگی و تقویت بنیه علمی در بویراحمد هستیم
کورش دلشاد مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این جلسه به ویژگی های مدیریت اشاره کرد و گفت: مدیر علاوه بر دانش سازمانی،  تعهد و تخصص بابد اهل تعامل و ارتباط موثر با معلمان و دانش آموزان باشد .
دلشاد افزود : امید می رود با همدلی ،تعامل  و فضای خوبی که بر مدارس شبانه روزی شهرستان بویراحمد حاکم است ، شاهد رشد و بالندگی و تقویت بنیه علمی دانش آموزان عزیز باشیم.
در این جلسه مدیران مدارس شبانه روزی چالشها و مشکلات مدارس خویش را مطرح وخواستار توجه بیشتر آموزش وپرورش به تجهیز مدارس شبانه روزی شدند.
عزت خواه : حساس ترین مدیریت در مدارس شبانه روزی است / جمالی : نیازمند نشاط و آموزش کیفی هستیم / دلشاد : امیدوار به رشد و بالندگی و تقویت بنیه علمی در بویراحمد هستیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
دلشاد هم شد مدیر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار