مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: به برکت انقلاب اسلامی زنان در همه عرصه های اجتماعی و سیاسی حضوری فعال دارند.
کد خبر: ۱۰۳۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹ 12 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت‌خواه در نشست هم اندیشی بانوان شاغل در اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با گرامیداشت ماه ضیافت الهی گفت: زنان به عنوان سرمایه های ارزشمند انسانی نقش مهمی در جامعه دارند که بانوان شاغل در آموزش وپرورش رسالت خطیری در بعد تربیتی در خانه و مدرسه بر عهده دارند

وی با بیان اینکه زن دنبال واژه تربیت است گفت: عفاف و حجاب زنان در اداره و بستر اجتماع بسیار مهم است که بانوان ما باید به مقوله حجاب توجه و نگاه ویژه ای داشته باشند.

عزت خواه .، حضرت فاطمه (س) را الگویی نمونه برای برای زنان جامعه اسلامی دانست و گفت: فاطمه متولد شد تا زنان هویت پیدا کنند که امروز نتیجه حضور آنان را در عرصه های مختلف جامعه می بینیم.

زیور بیگدلی مشاور امور بانوان اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با تقدیر و تشکر از حمایت‌های مدیرکل محترم از بانوان فرهنگی گفت: زنان ثابت کرده اند که علاوه بر تربیت در خانه در عرصه اجتماع نیز همپای مردان فعالیت دارند.
وی با اشاره به مشکلات بانوان در اداره کل خواستار همکاری بیشتر جهت فعالیت بهتر خانم ها شد .
در این جلسه بانوان شاغل در اداره کل آموزش وپرورش استان، آموزش و پرورش استثنایی و گزینش مشکلات و مسائل خویش را در رابطه با مسائل آموزش وپرورش در حوزه کاری خویش مطرح نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار