به رغم بروز دمای بالای ۵۰ درجه در نیمه نخست مردادماه:
کد خبر: ۱۰۶۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ 20 August 2022

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان گفت: با وجود مجاورت تأسیسات بارگیری انبار نفت آبادان با مخازن و تأسیسات نفتی پالایشگاه آبادان و افزایش دمای هوا در نیمه نخست مردادماه امسال که بیش از ۵۰ درجه تقریب زده شد اما کارکنان این منطقه با جدیت هرچه تمام عملیات بارگیری را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند.

محمد بنی سعید در گفتگو با خبرنگار تابناک در آبادان با اشاره به وجود شرایط سخت آب و هوایی حاکم بر شهرستان‌های آبادان و ماهشهر، اظهار کرد:کارکنان سختکوش شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان، همتی مضاعف در امر بارگیری فرآورده‌های نفتی از خود نشان داده و همواره تلاش می‌کنند تا سوخت مطلوب و با کیفیت در اختیار شهروندان و هموطنان عزیز قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: منطقه آبادان دارای ۵۴جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفتگاز و ۲۰ باب جایگاه عرضه سوخت سی.ان.جی است که وظیفه سوخت رسانی  به مردم را بر عهده دارند.

وی یادآور شد: بنزین، نفتگاز و نفت کوره از جمله فرآورده‌های نفتی پر مصرفی هستند که از محل تأسیسات انبارهای نفت آبادان و ماهشهر بارگیری و جهت مصارف صنعتی، خدماتی، کشاورزی و حمل و نقل در منطقه آبادان توزیع و به دیگر مناطق همجوار نیز ارسال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار