رئیس گروه برنامه ریزی مدارس خاص وزارت آموزش و پرورش:
رئیس گروه برنامه ریزی مدارس خاص وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس شبانه روزی از بعد تربیتی و آموزشی نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی دارند که باید مورد توجه قرر گیرند.
کد خبر: ۱۰۷۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ 26 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس گروه برنامه ریزی مدارس خاص وزارت آموزش و پرورش به همراه رئیس آموزش وپرورش عشایر استان ،رئیس اداره متوسطه اول و دوم ، کارشناس مدارس شبانه روزی ورئیس اداره روابط عمومی واطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از خوابگاه نخبگان عشایری استان کهگیلویه وبویراحمد بازدید و از نزدیک در جریان مسائل ومشکلات قرار گرفت.

سید اصغر رسولی هدف از این بازدید را بررسی مسائل خوابگاهی و آموزشی دانش آموزان بعد از دوران کرونا دانست وگفت: در دوسال گذشته که خوابگاه مدارس شبانه روزی تعطیل بود قطعا بعد از بازگشایی نیاز بود که بررسی مجددی از حیث امکانات و تجهیزات آموزشی انجام گیرد تا نواقص احتمالی شناسایی و برای رفع آنها چاره اندیشی شود.

وی با بیان اینکه مدارس شبانه روزی هم از بعد تربیتی و هم آموزشی نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی دارند گفت: تلاش می کنیم در این بازدیدها با گفتگو با مدیران ،سرپرستان و دانش آموزان مسائل را از نزدیک رصد و در تصمیم گیریها آنها را لحاظ کنیم.

رئیس آموزش وپرورش عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این بازدید گفت: در دبیرستان نخبگان عشایری استان کهگیلویه وبویراحمد235 نفر از اقصی نقاط محروم استان مشغول تحصیل هستند.

رحیمی با بیان اینکه در سال گذشته 22 نفر از این دبیرستان وارد دانشگاهها و موسسات عالی شدند گفت: این تعداد دانش آموزان در رشته های ریاضی ،تجربی ،انسانی و حسابداری از مناطق عشایری استان به تحصیل مشغول هستند.

وی بر بروز رسانی تجهیزات خوابگاه شبانه روزی عشایر تاکید کرد.

در این بازدید سید محمد سادات مدیر دبیرستان شبانه رورزی عشایر گنجه ای گزارشی از وضعیت آموزشی و خوابگاهی این دبیرستان ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار