به دنبال اعتراضات اخیر، فروش سینماها به شکل بی‌سابقه‌ای کاهش یافته و وارد رکود شده و بسته شدن فضای مجازی باعث شده تا فیلمسازان بخش خصوصی دورنمای مشخصی برای تبلیغات و فروش فیلم خود و بازگشت سرمایه در آینده نیز نداشته باشند
کد خبر: ۱۰۷۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳ 03 November 2022

 ستاره سینما ، فیلم کمدی   "ویلای ساحلی" همزمان با روزهای تراژیک اخیر در حال فیلمبرداری است.

درحالیکه تعداد قابل توجهی از پروژه‌های سینمایی در مرحله پیش تولید و ناشی از وقایع اخیر کار خود را متوقف کرده‌اند و به تعویق انداخته‌اند، فیلم سینمایی "ویلای ساحلی" با نام اولیه "رِکِر" به کارگردانی کیانوش عیاری و تهیه‌کنندگی رضا رخشان در شمال کشور در حال فیلمبرداری است. در این فیلم کمدی بازیگرانی همچون؛ رضا عطاران، پژمان جمشیدی و ریما رامین‌فر بازی می‌کنند. 

کمدی سازی در  

از طرف دیگر و به دنبال اعتراضات اخیر، فروش سینماها به شکل بی‌سابقه‌ای کاهش یافته و وارد رکود شده و بسته شدن فضای مجازی باعث شده تا فیلمسازان بخش خصوصی دورنمای مشخصی برای تبلیغات و فروش فیلم خود و بازگشت سرمایه در آینده نیز نداشته باشند.

تجربه نشان داده انرژی و حال و هوای پشت صحنه در یک اثر موفق به جلوی دوربین منتقل می‌شود و باتوجه به جو حاکم و فضای غم‌آلود کنونی مشخص نیست کمدی "ویلای ساحلی" با چه کیفیتی در مرحله فیلمبرداری است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار