امام جمعه ایلام ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه سخنان رهبری در مورد عملکرد بسیجیان نباید معطوف به هفته بسیج باشد، گفت: نقش بسیج و عملکرد جهادی آن در سازندگی و عمران کشور بی بدیل بوده و دولت های مختلف از تلاش های بسیجیان بخوبی بهره گرفته اند.
کد خبر: ۱۰۷۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷ 16 November 2022

به گزارش تابناک ایلام؛  حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار  در نشست با اعضای شورای بسیج استان ایلام، اظهار داشت: برای ارتقای تفکر بسیج در جامعه باید بیش از پیش کار شود و بسیجیان متعهد به نظام و انقلاب نسبت به دیگران یک مزیت هایی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه روحیه بسیجی باید استمرار داشته باشد، افزود: جذب نیروها در ادارات باید با اولویت افراد بسیجی باشد که دغدغه نظام را دارند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: باید روحیه ایثار و فداکاری بسیجی در جامعه ترویج شود و اجرای فرامین رهبری در خصوص بسیج نباید معطوف به هفته بسیج باشد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه یکی از وظایف ما معرفی خدمات و اهمیت جایگاه بسبج است، ادامه داد: در جامعه برخی افراد جاهل با تبعیت از دشمنان و معاندان به بسیج توهین می کنند بدون آنکه از نقش و دستاوردهای بسیج و جایگاه والای آن آگاه باشند.

وی اضافه کرد: تشکیل بسیج در اوایل انقلاب برای دفاع از کشور بود اما به تدریج تکلیف بسیج فراتر رفت و امام راحل با نگاه ژرف و عمیق آینده نگرانه خود خواستار تشکیل بسیج در حوزه های علمیه و دانشگاه ها را به عنوان ۲ مرکز مهم راهبردی با هدف جلوگیری از نفوذ دشمنان را صادر کرد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
باتوجه به رجعت اخلاقی اغلب بسیجیان جبهه رفته به به دوران قبل از جبهه که سابقه خوبی نداشتند و همینطور افراد ناصالح نفوذی در این نهاد، برخلاف دوران جنگ، بسیج کنونی نیروی مخرب و اتش باختیار و ظاهرا مردمی حاکمیت در سرکوب بستوه امدگان از ظلم و فساد است و منافع حکومت را بر منافع مردم ترجیح میدهد حتی اگر مردم بر حق و حکومت باطل باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار