استاندار ایلام ؛
موانع پیش روی هفت واحد تولیدی استان ایلام در نشست اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برطرف شد.
کد خبر: ۱۰۸۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰ 09 January 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛  عصر امروز یکشنبه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار ایلام و با حضور رؤسای بانک های عامل، مدیران کل مربوطه و جمعی از صاحبان واحدهای تولیدی در سالن جلسات استانداری ایلام برگزار شد.

حسن بهرام نیا در این نشست با اشاره به اهمیت رونق تولید و اشتغال، خواستار رفع موانع موجود با استفاده از همه ظرفیت ها شد.

وی با تاکید بر روند اجرای اقدامات در راستای قانون افزود: نگاه مدیران باید بر حل مشکلات و گره گشایی از مسایل تولید کنندگان باشد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به راه اندازی داروخانه درمانگاه خورشید با انتقاد از تمرکز داروخانه ها در هسته مرکزی شهر به دلیل مشکلاتی از جمله پارکینگ گفت: تراکنش داروخانه ها باید به گونه ای باشد که مردم در مناطق مختلف به داروخانه‌ها دسترسی داشته باشند تا از این طریق از صف های طویل هم جلوگیری بعمل آید.

بهرام نیا به دانشگاه علوم‌ پزشکی استان تأکید کرد: هرگونه درخواست جدید برای مطب باید با تمرکز بر توزیع در کل سطح شهر باشد.

گفتنی است در این نشست صاحبان واحد تولیدی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند، همچنین موضوعاتی شامل، تعیین تکلیف بدهی تسهیلات، جانمایی طرح ها، بازگشایی مجدد واحدها و سرمایه در گردش از جمله مشکلات این واحدها بود که پس از بحث و بررسی تصمیماتی اتخاذ و به دستگاههای مربوطه ابلاغ شد.

در ادامه این نشست پیگیری و حل موانع و مشکلات طرح های همچون پرواربندی گوساله ۳۵ رأسی سیروان، کارگاه تولیدی ادوات کشاورزی سیروان، شرکت کیمیا زرین غرب چرداول، شرکت تولید مقاطع فلزی چوار، شرکت تجلاپلاست زاگرس ایلام، طرح خوراک دام و طیور بدره و طرح راه اندازی داروخانه درمانگاه خورشید مورد بحث و بررسی و توسط استاندار ایلام دستورات لازم برای رفع مشکلات این طرح ها صادر گردید./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار