دبیر نهضت زنان پیشروی شهرستان نکا گفت: همانگونه که حضرت زینب(س) در عرصه های مختلف به عنوان یک زن قدرتمند حضور داشتند، رشادتهای ایشان امروز نیز این امکان را برای جامعه زنان به وجود آورد تا با افتخار بگوییم که «رهرو و ادامه دهنده راه حضرت زینب(س) هستیم و از انقلاب اسلامی تا پای جان دفاع خواهیم کرد».
کد خبر: ۱۰۹۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸ 01 February 2023

به گزارش تابناک مازندران، ظهر امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ مصادف با ورود حضرت امام(ره) به کشور «همایش سفیران زینبی» با حضور امام جمعه شهرستان نکا، فرماندار و مهمانان استانی و شهرستانی در سالن امیرالمؤمنین(ع) شهرستان نکا برگزار شد. 

برگزاری همایش سفیران زینبی در نکا
برگزاری همایش سفیران زینبی در نکا
برگزاری همایش سفیران زینبی در نکا  

عبدالرضا بابایی با اشاره به نقش زنان ایران در پیروزی انقلاب اسلامی از زنان و دختران حاضر در جلسه خواست تا آنها نیز اکنون ادامه دهنده ی راه آنها باشند تا از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده باشند و نقشه های دشمنان را نقش برآب کنند، چرا که دشمن با شعار «زن، زندگی، آزادی» تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی میکند.

وی در این راستا از حضور خانم معصومه مؤمن زاده صاحب مدارس غیرانتفاعی شهرستان نکا در چنین تشکلهایی تشکر کرد و نقش وی را در «امر به معروف و نهی از منکر» مهم ارزیابی کرد. 

برگزاری همایش سفیران زینبی در نکا  

معصومه مؤمن‌زاده با بیان اینکه، بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی به ویژه جهاد تبیین، خانواده و مسئله عفاف و حجاب که مقارن با اولین روز دهه مبارک فجر و ۱ فوریه(روز جهانی پوشش و حجاب) است تاثیرگذار هستند، خاطرنشان کرد: می خواهیم بگوییم همانگونه که حضرت زینب(س) در عرصه های مختلف به عنوان یک زن قدرتمند حضور داشتند و رشادت های ایشان این امکان را برای جامعه زنان به وجود آورد تا با افتخار بگوییم که رهرو و ادامه دهنده راه آن بانوی بزرگوار هستیم و از انقلاب اسلامی تا پای جان دفاع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه، در صدر اسلام و در فضای سیاست و سختی های آن دوران، زنی همچون حضرت خدیجه(س) آمد و با جهاد تبیین، دفاع از اسلام و در اختیار قرار دادن تمام ثروت خود از اهداف دین دفاع و جان فشانی کرد و فرزندی مانند حضرت زهرا(س) را تقدیم اسلام و جهان کرد خاطرنشان کرد: «این نشان از نقش برجسته ی آن بانو و الگو بودن برای جامعه ی زنان است».

دبیر نهضت زنان پیشروی شهرستان نکا تشریح کرد: پس از واقعه ۱۱ سپتامبر که اسلام گریزی بود، زنی مبتکر و مسلمان اما در جامعه ای مثل آمریکا به نام «نظمه خان» این روز را بوجود و وارد تقویم کرد تا جاییکه حتی زنانی که به دین اسلام مشرف نیستند، حجاب کرده و در این پویش شرکت میکنند.

مؤمن زاده با بیان اینکه، شهدای گرانقدر و خانواده های آنها برای زنده نگه داشتن اسلام و حجاب ازخودگذشتگی کردند، پوشش و حجاب، شاخصه و ارزنده ترین زینت و فخر یک زن است، تاکید کرد: ما باید وارثین خوبی برای شهدا باشیم، دختران و زنان جامعه ما با افتخار این حجاب را انتخاب و به وصیت شهدا و حفظ ارزش های انقلاب عمل می‌کنند.

خبر: الهام زارعی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار